Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد کالدرون تصمیمش را گرفته و فعلا قصد ندارد از سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.

طرفداری- کاپیتان با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس، برخلاف فصول گذشته که حضوری ثابت و پر رنگ در ترکیب سرخ‌پوشان داشت، در این فصل چندان فرصت بازی پیدا نکرده است.

به گزارش طرفداری، پس از غیبت شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت (که امروز صبح بخشیده شد) به نظر می‌رسید پس از هفته ها نوبت به کاپیتان باتجربه و محبوب پرسپولیس یعنی حسینی برسد که با اعلام ترکیب اصلی این تیم برابر پیکان، غیبت چند باره او در ترکیب اصلی، از نکات قابل تامل بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون تا به اینجای فصل نشان داده برخلاف سرمربیان قبلی اعتقاد چندانی به حسینی ندارد و ترجیح می‌دهد از زوج شجاع-کنعانی استفاده کند، هر چند در این بازی انصاری را در کنار کنعانی زادگان گذاشته، نادری را به چپ برده و ربیع خواه را به مرکز خط هافبک منتقل کرده تا جایی برای حسینی در ترکیب سرخ‌پوشان نباشد.

با این تفاسیر هنوز مشخص نیست عدم آمادگیِ حسینی پس از بازگشت از مصدومیت علت بازی نرسیدن به اوست یا کالدرون نظر دیگری در این مورد دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی