Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:51:45 GMT

ارسال ۷۰۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی هویت کودکان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۴۲۳

ارسال ۷۰۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی هویت کودکان

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عصر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی در قزوین افزود: نخستین دوره این همایش سال گذشته در یزد برگزار شد و امسال میزبانی دومین دوره آن به خصوص به خاطر رتبه اول قزوین در پوشش تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی به استان ما سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این همایش با هدف غنی سازی ادبیات نظری موجود در زمینه هویت کودک، دریافت و به اشتراک گذاشتن تجارب استان ها و ایجاد آگاهی در والدین، مربیان، معلمان و به‌طور کلی همه افراد مرتبط با تربیت کودک برگزار می‌شود.
رحمانی ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش از چند ماه گذشته تفاهم نامه همکاری با تعدادی از دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان امضا شده است.
وی همچنین گفت: در حاشیه این همایش نیز، نمایشگاهی از دستاوردهای مربوط به هویت ایرانی اسلامی طی ۲ روز در سرای سعدالسلطنه برپا خواهد شد.
رحمانی خاطرنشان کرد: در همایش هویت کودکان ایرانی و اسلامی، بهره گیری از ظرفیت های علمی فرهنگیان از طریق ارایه مقاله به دبیرخانه همایش مورد تاکید ستاد برگزاری بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین افزود: هویت کودکان ایرانی و اسلامی از مهم ترین فعالیت های آموزش و پرورش و دستگاه های مربوط است و در حال حاضر تمام معاونت های این اداره کل درگیر این موضوع هستند.
رحمانی افزود: امیدواریم برگزاری این همایش نقطه مثبتی در ارتقای نگرش هویتی و تعلیم و تربیت کودکان داشته باشد و باعث شود تا این جریان فرهنگی پس از پایان همایش نیز ادامه داشته باشد و با تغییر فضای یادگیری به این منجر شود که دانش آموزان از فضای یادگیری لذت ببرد.

همایش هویت کودکان ایرانی و اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد