Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:11:08 GMT

توقف پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۶۷۲

توقف پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از هفته هفتم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که نیمه اول این بازی با تساوی یک به یک به پایان رسید. مهدی ترابی(۱۹) برای پرسپولیس و سعید واسعی(۳۶) برای پیکان گل زدند.

سرخپوشان تهرانی که در این دیدار تماشاگرانشان را به علت محرومیت همراه خود نداشتند بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه شاگردان فرکی پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۹ توسط مهدی ترابی به گل برتری دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دقیقه علی علیپور درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاسی عرصی مهدی ترابی را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه نه چندان محکم این بازیکن پس از برخورد با بدن بازیکن پیکان وارد دروازه شد. 

چند دقیقه بعد جونیور در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پیکان قرار گرفت اما تعلل این بازیکن در زدن ضربه باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند. 

درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم تلاش می کرد، در دقیقه ۳۶ پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سرخپوشان شد که سعید واسعی این ضربه را به زیبایی تبدیل به گل تساوی کرد.

دو دقیقه بعد واسعی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند این توپ را به کرنر فرستاد و این ضربه هم ثمری برای پیکانی ها نداشت. این پایان کار در نیمه اول نبود و پیکانی ها در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسید اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

کد خبر 4751585

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج جام حذفی کشتی فرنگی تیم فوتبال امید ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه