Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال باشگاهی ایران پنجم آسیا شد

در رده‌بندی جدید لیگ‌های فوتبال آسیا ایران با قرار گرفتن در رده پنجم سهمیه 3+1 خود را قطعی کرد. فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم منطقه غرب آسیا سهمیه 3+1 خواهد داشت. بدین ترتیب تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال به‌صورت مستقیم در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت و شهرخودرو در پلی آف باید حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد حضور زنان در المپیک

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ سال آینده به میزبانی ژاپن  درحالی برگزار خواهد شد که بیش از ۴۸ درصد ورزشکاران را زنان تشکیل می‌دهند. در حالی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو این رقم حدود ۴۵ درصد گزارش شده است. در این رویداد که از سوم تا ۱۹ مردادماه سال ۹۹ در توکیو برگزار خواهد شد، ۱۱ هزار و ۹۰ ورزشکار در ۳۳ رشته ورزشی و ۳۳۹ ماده صف‌آرایی خواهند کرد که از این تعداد 9، 48 زنان هستند.

دشتی رفتار حرفه‌ای نداشت

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در پاسخ به سؤالی درباره کنار گذاشته شدن علی دشتی گفت: داشتن یک بازیکن کمتر برای هیچ‌کسی خوب نیست ولی ارزش فنی یک بازیکن با آن چیزی که رفتار حرفه‌ای یک بازیکن است، متفاوت به شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین بازیکن باشید ولی اگر رفتار حرفه‌ای نداشته باشید، تصمیم من این است که از او استفاده نکنم.   شجاع  بخشیده شد  کمیته استیناف اعلام کرد:«با توجه به محتویات پرونده و فقدان سابقه محکومیت دیگر در فصل جاری و سپری شدن یک جلسه محرومیت، محرومیت باقی‌مانده خلیل‌زاده تا پایان فصل ورزشی جاری تعلیق اعلام می‌شود و چنانچه در مدت تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به محکومیت قطعی شود، محرومیت تعلیقی اجرا خواهد شد.»    این بخشش به چه دردم می‌خورد؟   شجاع خلیل‌زاده که بعد از اتفاقات دربی با رأی کمیته انضباطی محرومیت دو جلسه‌ای را متحمل شد، در آستانه دیدار با پیکان با رأی کمیته استیناف یک جلسه از آن بخشیده شد تا قادر به حضور در این دیدار باشد. مدافع پرسپولیس اما با تشکر از کمیته استیناف بابت رأی عادلانه‌اش، مدعی است اعلام این بخشش در شرایط کنونی دردی از او دوا نخواهد کرد؛ چرا که تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته که مانع از حضورش در این بازی خواهد شد. خلیل‌زاده به ایلنا گفت: بی‌گناهی من با این رأی ثابت شد و واقعاً هم من در دربی کاری نکردم که مستحق محرومیت دو جلسه‌ای باشم و می‌توانم بگویم واقعاً آرام‌ترین بازیکن دربی بودم. در آن بازی اتفاقاً من همه را جدا می‌کردم تا اتفاقی رخ ندهد و نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی مرا محروم کرد. با این حال بار دیگر از کمیته استیناف تشکر می‌کنم. مدافع پرسپولیس در ادامه درباره احتمال حضورش در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان گفت: این بخشش الان و در فاصله ساعاتی به بازی به چه دردم می‌خورد؟ من دیروز تمرین سنگین داشتم. امروز صبح هم با مربی بدنساز تمرین فشرده و سنگینی داشتم و نمی‌توانم بازی کنم. ترکیب تیم و تاکتیک تیم هم توسط سرمربی دو روز قبل از بازی مشخص می‌شود و مطمئناً با این شرایط قادر به حضور در این بازی نیستم و الان هم در خانه هستم. برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی‌ امروز که بدون حضور هواداران عزیزمان که آنها هم گناهی ندارند، به نتیجه مناسبی برسیم و با پیروزی در این بازی به رده بالای جدول صعود کنیم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع

تیم فوتبال تراکتورتبریز موفق شد در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر فولاد خوزستان را مغلوب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

فولاد برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار خانگی داشت و در مقابل حمید مطهری به دنبال کسب اولین برتری با تراکتور بود تا با توجه به توقف سپاهان اصفهان، بتواند به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود.

شاگردان حمید مطهری خیلی زود در دقیقه ۱۴ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. ارسال آلوز از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه فولاد با ضربه قیچی برگردان تماشایی شجاع خلیل‌زاده وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۷۸ جفرسون باهیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای فولاد در ادامه دیدار سخت‌تر شود. در حالی که فولاد به دنبال گل تساوی بود این تراکتور بود که در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سجاد آشوری که تازه به میدان آمده بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض ریکاردو آلوز را در مقابل دروازه خالی فولاد قرار داد تا این هافبک پرتغالی به راحتی دروازه کنت را باز کند.

با این نتیجه تیم تراکتور ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ابتدایی تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: حمید مطهری

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی/ ناظر: حسن کامرانی فر

دیگر خبرها

  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست