Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی عصر یکشنبه با حضور جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی و روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاهها و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

خیرالله رحمانی در این همایش گفت: پس از استان یزد که میزبان همایش هویت کودکان ایران اسلامی بود استان قزوین به دلیل داشتن موقعیت خوب خود و وجود بناهای تاریخی و نیز پوشش مناسب پیش دبستانی برای میزبانی سال دوم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از آبان ماه سال قبل کارها آغاز شد و با برگزاری پیش همایش، تفاهم نامه هایی بین آموزش و پرورش و دستگاهها منعقد شد و دنبال یک حرکت علمی و ایجاد پویایی در همایش دوم هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و یا معاونان ایشان، مدیران استانها و اساتید و معلمان و پژوهشگران و اهل فن از سراسر کشور برگزار خواهد شد که امیدواریم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی اظهارداشت: برگزاری پیش همایش در ۱۴ منطقه و فراخوان مقاله انجام شده و تاکنون ۷۰۱ مقاله از سوی استادان، معلمان و دانش آموزان سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسیده که از سوی داوران کشوری قضاوت می شود.

رحمانی افزود: همچنین ۱۰۷ فیلم کوتاه و ۲۲۰ اثر قصه خوانی و قصه گویی و نیز ۱۲۶ فیلم بازی از سراسر کشور دریافت شده و دو عنوان کتاب آماده چاپ شده و نشریات تخصصی هر ماه چاپ می شود که در این روزها به چاپ هفتگی رسیده است.

وی گفت: راه اندازی سایت ویژه همایش، چند کانال فضای مجازی، پیش بینی نمایشگاه هویت، کارگاههای آموزشی، ۱۰ کارگاه آموزشی در همایش پیش بینی شده است.

رحمانی یادآورشد: تاکنون ۳۵۵ اثر علمی و تخصصی توسط دبیرخانه دریافت شده و بهره گیری از ظرفیت های علمی فرهنگیان از طریق ارائه مقاله به دبیرخانه همایش مورد تاکید ستاد برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارامیدواری کرد: برگزاری همایش نقطه عطفی در ارتقای نگرش هویتی و تعلیم و تربیت کودکان ایرانی اسلامی باشد و موجب شود تا این جریان فرهنگی پس از پایان همایش هم ادامه داشته باشد و گامی در مسیر تغییر فضای یادگیری ایجاد شود.

وی اضافه کرد: تاریخ گواه آن است که هرگاه هویت خود را از دست داده ایم به آسیب های فراوان و افول در عرصه های مختلف مواجه شده ایم و هرگاه به اصالت و هویت خود مراجعه کرده ایم توانسته ایم با افتخار و غرور جایگاه خود را تقویت کنیم.

رحمانی گفت: مراسم افتتاحیه این همایش صبخ روز شنبه ۲۵ آبان ماه و اختتامیه در روز ۲۶ آبان خواهد بود و در روز پایانی ضمن حضور در منزل شهید بابایی یک نمایش با موضوع هویت ایرانی و اسلامی در این مکان اجرا خواهد شد.

وی از همکاری همه دستگاههای اجرایی بویژه دانشگاهها و شهرداری قزوین برای تامین مقدمات برگزاری همایش تشکر وقدردانی کرد.

کد خبر 4751622

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش قزوین هویت ایرانی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب سانحه تصادف رادیو اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد