Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:29:53 GMT

اولین شکست لیورپول رقم خواهد خورد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۲۱۶

لیورپول با قبول شکست 0-1 در اولدترافورد برابر منچستریونایتد در نیمه اول راهی رختکن شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته های ابتدایی لیگ برتر نتایج فوق العاده ای گرفته و موفق به کسب هشت پیروزی از هشت بازی ابتدایی خود شده بود. شاگردان یورگن کلوپ می توانند با برتری در بازی امروز مقابل یونایتد با رکورد بهترین شروع تاریخ لیگ برتر 06-2005 چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو برابری کرده و به رکورد 18 پیروزی متوالی سیتی با سرمربیگری پپ گواردیولا دست یابند، اما در نیمه اول این منچستریونایتد بود که به گل دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اواخر نیمه اول و روی ارسال دقیق دنیل جیمز، مارکوس راشفورد موفق شد در مقابل دروازه و با یک ضربه دقیق تک گل پیروزی بخش شیاطین سرخ تا پایان نیمه اول را به ثمر برساند. 11 گل از 31 گل لیگ برتری مارکوس راشفورد در برابر شش تیم بزرگ (35٪ از مجموع تعداد گل ها) به ثمر رسیده است. همچنین گل امشب ستاره جوان انگلیسی سومین گل او مقابل لیورپول در لیگ برتر بوده است.

 

لیورپول در نیمه اول نمایش خوبی برابر یونایتد ارائه نداده و قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه این تیم نبود. در شب غیبت محمد صلاح، هواداران لیورپول امیدوار به تغییر شرایط در نیمه دوم هستند و اگر این اتفاق رخ ندهد، فاصله سیتیزن ها با لیورپول در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش خواهد یافت.

 

 

 

منچستر یونایتد لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس

کاپیتان سابق یونایتد تاب تحمل شکست سنگین تیمش را نداشت.

طرفداری | ریو فردیناند نتوانست بازی منچستریونایتد را تا آخر تماشا کند!

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد.

اما یکی از سوژه‌های عجیب در جریان تقابل دو تیم، واکنش توییتری ریو فردیناند پس از گل چهارم کریستال پالاس بود. اسطوره و کاپیتان سابق منچستریونایتد، خشمگین از نمایش ضعیف تیم تن هاخ، از تماشای ادامه مسابقه خودداری کرد و به همه شب به خیر گفت! فردیناند در X نوشت:

می‌رم بخوابم... شب همگی خوش.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال