Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@18:33:21 GMT

تکذیب شایعه سرقت از ۳۰هزار خودرو در چذابه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۵۱۷

ساعت 24- مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان درباره شایعه سرقت از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ چذابه گفت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی ۱۱ خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته و سرقت از ۳۰ هزار خودرو صحت ندارد.

روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه‌ای پیرو انتشار خبری مبنی بر سرقت از 30 هزار خودرو در پارکینگ چذابه اظهار داشت: تعداد کل خودروهای پارکینگ چذابه 28 هزار دستگاه بوده است و سرقت از خودروهای مذکور در حد کمتر از انگشتان دست (سرقت لاستیک، ظبط صوت و وسایل داخل 9 خودرو ) بوده که بلافاصله سارقین شناسایی و دستگیر شدند و اموال سرقتی نیز از آنان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: ضمنا خودوری سرقتی نیز متعلق به سارقین بوده است که جهت پوشش سرقت لوازم خودروهای داخل پارکینگ استفاده می‌شد. گفتنی است که تعداد ناچیز سرقت در مقابل تعداد کل خودروهای مستقر در پارکینگ و دستگیری سریع عاملان سرقت‌ها نشان‌دهنده توجه به حفظ اموال زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) است. بنابراین مراتب جهت اطلاع مخاطبان و زائران عزیز اعلام می‌شود و انتظار می‌رود اصحاب رسانه نسبت به اطلاع‌رسانی این مطلب جهت تنویر افکار عمومی همکاری کنند.

شهاب رزمی مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان نیز در واکنش به این موضوع در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب شایعه منتشر شده اظهار داشت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی 11 خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارشات سرقت امنیت و مراقبت از پارکینگ‌ها بیشتر شده و نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج به‌صورت محسوس و غیرمحسوس پارکینگ را زیر نظر داشتند.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان ادامه داد: در 2 روز گذشته دو خودروی سمند و پژو که قصد خروج از پارکینگ را داشتند ماموران به آنها مشکوک شده که پس از بازرسی مشخص می‌شود سارقین این خودروها بوده‌اند و اموال همراه آنها تحویل مالکان داده شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو