Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار با پارس جنوبی سعی کردیم روی زمین کار کنیم اما به گل نرسیدیم و من از این شرایط اصلاً راضی نیستم. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم, دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری گفت: نمی‌توانم در‌باره داور بازی حرف بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌خواهم و نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم چون اگر صحبت کنم ممکن است جریمه شوم و برای همین صحبتی نمی‌کنم.

وی درباره عملکرد تیمش گفت: از بعضی بخش‌های بازی راضی‌ هستم و از بخشی دیگر خیر. سعی کردیم خوب دفاع و روی زمین کار کنیم. در حمله یکسری مشکلات داشتیم. در نیمه اول دو شانس خوب داشتیم که از دست رفت. در نیمه دوم باز هم سعی‌مان بازی کردن روی زمین بود اما گل نزدیم و من قطعاً از این شرایط راضی نیستم.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: موقعیت‌های پارس جنوبی از سانتر و کرنر به وجود می‌آمد که این برای ما مشکل ایجاد کرده بود. از بازیکنان خواسته بودم که در حمله شجاعت بیشتری داشته باشند. امروز راضی نیستم, چون هیچ‌وقت از تساوی راضی نیستم.

انتهای پیام/

 

 

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال صنعت نفت آبادان پارس جنوبی‌ جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم فوتبال صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس