Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع )و یاران باوفای ایشان، مخاطبان تلویزیون با شرکت در پویش مردمی ختم قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما و با ختم 570 دوره قرآن، ثواب قرائت این مصحف شریف را به ارواح پاک شهدای کربلا هدیه کردند.

بر اساس این گزارش، این پویش که در راستای طرح «باقرآن باحسین» برگزار گردید، 7 روز به طول انجامید و تعداد 18 هزار و 730 کاربر با مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان پویش #باقرآن_باحسین که در مسیر پیاده روی اربعین نیز به اجرا در آمد، با امام حسین (ع)عهد بستند هر روز یک صفحه قرآن بخوانند و مستندهای آن به صورت روزانه در ایام اربعین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

پویش مردمی ختم قرآن کریم با رونمایی سامانه‌ای آنلاین در سایت www.qurantv.ir از یکشنبه 21 مهرماه آغاز و تا ساعت 24 شنبه 27 مهرماه (اربعین حسینی) ادامه داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 ختم قران اربعین مخاطبان تلویزیون طرح «باقرآن باحسین» رونمایی سامانه‌ای آنلاین سایت www.qurantv.ir

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ختم قران اربعین مخاطبان تلویزیون سایت www qurantv ir

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم