Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مقابل پیکان شایسته برد بودیم و به آن دست پیدا کردیم. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس برابر پیکان گفت: امروز توانستیم به یک برد دیگر دست پیدا کنیم. متاسفانه در ۶ هفته گذشته ۳ بازی را واگذار کرده بودیم و شرایط مان در جدول کمی سخت شده بود، اما با این برد که به دست آوردیم وضعیت ما بهتر شده و مطمئنا این برد‌ها در باز‌های آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص تیم پیکان هم گفت: پیکانی‌ها بازی خوبی انجام دادند و حتی در چند صحنه هم می‌توانستند دروازه ما را هم باز کنند که خوشبختانه با هوشیاری مدافعان و بیرانوند، آن‌ها به گل نرسیدند البته یک گل از ضربه ایستگاهی بدست آوردند که تا حدودی کار را برای ما سخت کرد، اما خوشحالم که توانستیم در پایان، این بازی را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی در مورد اعتراض فوتبالیست‌های ایرانی به قضاوت داور که این روز‌ها رواج زیادی پیدا کرده و حتی در بازی با بحرین هم باعث باخت ما شد، گفت: باید یک نکته را همیشه در نظر بگیریم و آن این است که رای داور عوض نخواهد شد و اعتراضات بیهوده است و همین معترض بودن بازیکنان باعث می‌شود تا تمرکز آن‌ها به هم بریزد؛ بنابراین باید آرامش خود را حفظ کنیم، به رای داور احترام بگذاریم و اجازه ندهیم حاشیه‌ها بر ما غلبه کند.

امیری در خصوص صحبت‌های علی پروین در مورد وی که گفته است او باید در تیم ملی بیشتر بازی کند، تصریح کرد: علی پروین به من لطف دارد. او یکی از مفاخر فوتبال ایران است و من از بابت صحبت‌های او ممنون هستم، اما تصمیم نهایی با ویلموتس است که چه بازیکنی در زمین حضور پیدا کند.

وی در پایان گفت: امروز نبود تماشاگران تاثیرگذار بود. حضور آن‌ها همیشه باعث دلگرمی ما است و ما می‌توانیم در کنار همدیگر روز‌های خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تهران هافبک پرسپولیس وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند