Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی نرگسی گفت: تخصص‌گرایی یکی از آیتم‌های خاص در حوزه جوانان است که در دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به آن شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ایمان محمدی نرگسی عضو هیات رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با بیان اینکه عملکرد حوزه جوانان در دوره کنونی باعث شده است تا به جوانان به صورت ویژه توجه شود، گفت: خوشبختانه در دو سال گذشته شاهد حضور بیشتر و پررنگ جوانان در حوزه تخصصی مربوط به آن‌ها در وزارت ورزش و جوانان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نگاه ویژه به حوزه اجتماعی یکی از دستاوردهای دوران اخیر به ویژه در زمان معاونت دکتر تندگویان بود. در واقع حضور فعالانه NGOها و سمن‌ها در مشارکت‌های اجتماعی در این دوران بیشتر شد و از همین رو یکی از امتیازت دوره کنونی به حساب می‌آید.

رئیس مجمع جوانان استان خوزستان با اشاره به اینکه تخصص‌گرایی یکی از آیتم‌های خاص در حوزه جوانان است که اخیراً توجه ویژه‌ای به آن شده است، گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد تحقق وعده‌های عملی در حوزه NGOها و مجموعه مجمع سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان در کل کشور بودیم.

محمدی نرگسی عنوان کرد: یکی از اتفاقات مثبت در حوزه جوانان، تشکیل سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در دوره دکتر تندگویان بود که بعد از انتخابات اولیه و به ثمر رسیدن آن، نتایج مطلوبی به دست آمد. به علاوه پیگیری در حوزه نقش سمن‌ها و امریه سربازی یکی از عملکردهای بسیار چشمگیر در این حوزه بود.

او در پایان گفت: لازم به ذکر است در بخش هویت‌بخشی حوزه جوانان در دوره اخیر، کارهای زیربنایی و تخصصی خوبی انجام شد، در این راستا نیز امیدواریم با ادامه این روند به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

خبرنگار: ناهید سمیعی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خوزستان انتخابات سربازی وزارت ورزش و جوانان جوانان خبرگزاری برنا محمدمهدی تندگویان سمن های کشور مجمع سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) «علی بحیرایی» به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برای انتصاب «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی بحیرایی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیأت امنا با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

کد خبر 6099518

دیگر خبرها

  • جوان‌گرایی نباید تبدیل به مسابقه قدرت‌طلبی جوانان شود
  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله