Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اردوی پنج روزه، هندبالیست‌ها زیرنظر مهدی رهبری و علی‌اکبر خوشنویس آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و تمرین‌های خود را انجام می‌دهند.

این اردو از سوی فدراسیون و با همکاری هیات استان یزد و با هدف ارتقای ورزشکاران هندبال پایه کشور پیگیری می‌شود.

هندبالیست‌های مناطق پنج و ۶ کشور از استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یه گزارش ایرنا، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ۹۹ رشته با حضور بیش از ۳۶ هزار ورزشکار اوایل شهریورماه‌ گذشته برگزار شد.

این مسابقات  بالاترین سطح پیکارهای ورزش کشوری در پایه نونهالان و جوانان است و  یزد میزبان ورزشکاران رشته‌های  جودو، موی‌تای، هندبال دختران، قایقرانی دختران(رشته کانوپولو) و فوتوالی بود.

در اولین دوره رقابت‌های سال گذشته ورزشکاران یزد در مجموع رتبه ششم را در میان تمام استان‌ها کسب کرده بودند.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در رده‌های مختلف سنی در رشته هندبال استان جذب و سازماندهی شدند و زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده و ۴۸ هیات ورزشی دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان فدراسیون هندبال یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه