Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد، موضوعی همه جانبه است.

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌ های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌ های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحد‌های صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لباس های نامتعارف معتادان متجاهر امنیت اخلاقی بد حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، از زمان تأسیس باشگاه در سال ۱۸۸۶ نشان توپ معروف که لقب باشگاه را هم توضیح می‌دهد، به نماد باشگاه لندنی تبدیل شد.

در فصل‌های اخیر باشگاه در برخی از پیراهن‌هایش از نماد توپ استفاده کرده است. برای مثال در لباس سوم سبزرنگ این فصل و یا پیراهن مشکی فصل ۲۳-۲۰۲۲.

حالا طبق خبر اتلتیک، نماد توپ قرار است از فصل آینده بر روی تمام پیراهن‌های آرسنال نقش ببندد. این بدان معناست که لوگوی اصلی که نام «آرسنال» در آن حک شده، دیگر استفاده نخواهد شد.
دلیل این حرکت نه‌تنها محبوبیت نماد توپ، بلکه تمایل مدیران به بازتاب تاریخ، فرهنگ و سنت غنی باشگاه است.

حرکت آرسنال در فوتبال انگلیس اتفاق جدیدی نیست. لیورپول پیش از این چنین تصمیمی را گرفته و منچستر یونایتد هم در اوت ۲۰۲۳ لباسی خارج از خانه تولید کرد که نشان «شیطان سرخ» بر روی آن نقش بسته بود.

با این حال این اولین بار از فصل ۷۸-۱۹۷۷ است که بر روی لباس خانگی آرسنال، نشان توپ به‌جای لوگوی اصلی نقش خواهد بست.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب