Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در برخی موارد که دهیاری روستاها برای مدیریت از این سازمان درخواست هزینه و نیرو کرده‌اند، از دیگر گزینه‌های مشتاق به سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود.

مرتضی شیخ‌زاده با رد اخذ هزینه ورودی برای دسترسی به ساحل جزیره‌های ناز، افزود: واگذاری مدیریت این سایت برای ساماندهی و ارتقاء کیفیت خدمات به گردشگر از جمله ایجاد جاده دسترسی ویژه، احداث مکان‌های اقامتی، دوش آب شیرین و مانند آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد داده‌های آماری مورد نیاز سازمان منطقه آزاد و ایفای نقش نظارتی از دیگر اهدافی است که در این واگذاری مدیریت‌ها دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم هرگونه واگذاری زمین در کمپ‌پارک‌ها و سایت جزیره ناز را رد و اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم سازمانی دولتی است و در اجرای قوانین کشور دقت لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تخریب قسمتی از ساخت و ساز پلاژ بانوان ساحل ریگو در حریم جاده، افزود: در برخی موارد پیمانکاران تخلفاتی را انجام می‌دهند که با رصد موضوع از روند آن جلوگیری می‌شود.

شیخ‌زاده تصریح کرد: هم اکنون علاوه بر سایت جزیره ناز، واگذاری کمپ‌های ریگو و آفتاب جزیره قشم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی واقع شدن پلاژ بانوان در محدوده سایت جزیره ناز را تایید و ابراز کرد: در سایت‌هایی که جزو آثار ملی هستند، مناطق مختلفی از جمله منطقه اصلی، منطقه گردشگری و مانند آن تعریف شده است که واگذاری زمین در این سایت جزو منطقه گردشگری محسوب می‌شود.

نبود نارضایتی نشانه نبود توسعه است

سرپرست مدیریت طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست گفت: توسعه در هر منطقه‌ای با نارضایتی همراه است.

ناصر ذاکری خاطرنشان کرد: در صورتی که در منطقه‌ای نارضایتی وجود نداشته باشد، باید نسبت به ایجاد توسعه در آن تردید کرد.

جزیره ناز در فاصله ۲۲ کیلومتری از شهر قشم قرار دارد. در این محدوده جزیره های کوچکی وجود دارد که هنگام مدّ دریا از ساحل جداست و به هنگام جزر با باریکه ای به ساحل قشم متصل می‌شود. انواع مرجان‌های دریایی، بی‌مهرگان، انواع لاکپشت‌های دریایی و گونه‌های مختلف پستانداران دریایی در این منطقه به صورت ساکن و مهاجر مشاهده می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری جزیره قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل