Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:14:17 GMT

پل عابر پیاده چهارراه زند شیراز برداشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۵۴۶۰

پل عابر پیاده چهارراه زند شیراز برداشته می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای آینده پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته خواهد شد و شهروندان برای تردد در عرض خیابان می‌توانند از گالری ورودی و خروجی مترو استفاده کنند.

مجتبی زوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این موضوع به جنبه سیما و منظر برمی‌گردد، گفت: شهرداری منطقه ۸ در جهت اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده خود از جمله سیما و منظر شهری، به دنبال برداشتن این پل است که تا با انجام آن، شاهد تاثیرگذاری بیشتر مجموعه زندیه در این نقطه از شهر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه با برداشته شدن این پل، موقعیت فعلی به امتداد زیرگذر متصل خواهد شد، افزود: در حال حاضر با نصب یک بنر در محل پل، اطلاع رسانی‌های لازم به شهروندان انجام شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: جلسات متعددی با حضور کارشناسان گرفته شده و از جنبه‌های مختلف این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

زوربخش در پاسخ به این سئوال که اگر قرار است این پل برداشته شود، چرا اخیرا پله برقی این پل را بهسازی کردید و هزینه‌ای دیگر به شهر تحمیل شد؟، گفت: تا روزی که پل پابرجاست و شهروندان از آن استفاده می‌کنند، وظیفه داریم که آن را روشن نگه داریم و در صورت بروز خرابی، نسبت به رفع ایراد اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، پل عابر پیاده واقع در چهارراه زند، از قدیمی‌ترین پل‌های مکانیزه شیراز به شمار می‌رود که برای ایمنی تردد عابران در عرض خیابان کریمخان زند احداث شد؛ اگرچه تنها بخشی از ترددهای عرضی پیاده با استفاده از این پل انجام می‌شد و بخشی از عابران برای عبور از خیابان ترجیح می‌دادند از میان خودروها عبور کنند و موضوعی که از عوامل مهم در بروز یا تشدید ترافیک خیابان‌های پرتردد محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پل عابر پیاده شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر