Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان ساسانیان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا اظهار کرد: تا پایان سال جاری همایش علمی توسعه پایدار مبتنی بر ایده های بومی در آستارا برگزار خواهد شد و دانشگاه ها طرح و ایده ارائه کنند.

وی افزود: دانشگاه ها و سازمان های مردم نهاد در ارائه فراخوان و گردآوری مقالات علمی این همایش همکاری کنند و برگزاری این رویدادها برای توسعه کسب و کار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانان فعال و نخبه، شایسته تجلیل هستند و نبود مهارت، عامل مهمی در بیکاری آنهاست و باید برای توانمندسازی آنان اقدامات بیشتر صورت گیرد.

معاون فرماندار آستارا افزود: دشمنان با فضای مجازی و رسانه ها در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سیاه نمایی می کنند اما گفتمان های دانشجویی، توطئه های آنها را خنثی می کند.

ساسانیان گفت: گفتمان های دینی و فرهنگی با همکاری دستگاه های متولی و سازمان های مردم نهاد برای جوانان در مدارس و دانشگاه ها برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: شناسایی جوانان نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در دستور کار است و از ایده های آنها برای توسعه همه جانبه استفاده خواهد شد.

وحید خاصی پور افزود: ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هفته جاری آئین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی بالای ۶۰ سال آستارا در سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا فرمانداری آستارا اشتغال زایی ورزش و جوانان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود