Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:12:12 GMT

حق اتاق اصناف سمنان از یک سوم درآمد جرایم محقق شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۵۹۸۱

حق اتاق اصناف سمنان از یک سوم درآمد جرایم محقق شود

مریم عرب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در چند سال اخیر، برخوردار نبودن اتاق اصناف در کشور از بودجه مهم‌ترین مانع برای پیشرفت فعالیت این حوزه است.

وی با بیان اینکه طبق قانون باید یک سوم درآمد جرایم به اتاق اصناف ایران تعلق گیرد، تصریح کرد: این منبع مالی به واحدهای بازرسی این اتاق در استان ها اختصاص داده می‌شود ولی این مساله محقق نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان، کمبود نیرو و منابع مالی و اعتباری را ۲ مشکل این مدیریت در سمنان برشمرد و ادامه داد: اکنون ۳۶ بازرس دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد در هشت شهرستان استان سمنان فعالیت دارند.

وی با اشاره به تصویب نشدن اعتبار برای اتاق اصناف ایران در سال های گذشته، خاطرنشان کرد: این مساله سبب ایجاد مشکلات جدی برای کارکنان به ویژه بازرسان در امر بیمه و قرارداد همکاری آن ها با اتاق اصناف شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان یادآور شد: مسوولان و قانون گذاران نگاه ویژه به بازرسان اصناف سمنان به منظور رفع مشکلات این قشر داشته باشند.

۳۶ بازرس وظیفه بازرسی از ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی هشت شهرستان استان سمنان را برعهده دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان تنظیم بازار اصناف اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرماندار فردوس و شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامیه، آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و گفت: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در زمینه تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود. 

او سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه را ضروری خواند و افزود: ورود به‌ این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

به گفته قناعت درآمد پایدار شهرداری در توسعه خدمات شهری و جلب رضایت مردم بسیار مؤثر است و با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به ویژه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

 او با بیان اینکه شهرداری باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی ویژه داشته باشد، ایجاد پارک خطی را از طرح‌هایی عنوان کرد که می‌تواند با سرمایه گذاری شهرداری و جذب سرمایه گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، شهرداری اسلامیه از شهرداری‌های برتر استان در جریان تولید درآمد‌های کوششی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه