Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه پسماند با محویت حل معضل سایت زباله سراوان در فرمانداری رشت گفت: حل معضل سایت زباله سراوان وظیفه همه مسئولان و دولت است و دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن مشکل مردم منطقه سراوان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا در کوتاهترین زمان این مشکل را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات دستگاه زباله سوز رشت تامین شده  وزیر ساخت‌های لازم آن فراهم وتحویل پیمانکار شده است وبخشی از تجهیزات مورد نیاز دستگاه زباله سوز هم وارد کشور شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تصفیه خانه شیرابه سایت زباله سراوان در حال آماده سازی است و در چند ماه آینده به بهر برداری می‌رسد و علاوه برآن با راه اندازی خط جدید در کمپوست شهر رشت و به حداقل رساندن انتقال زباله در سراوان تلاش می‌کنیم تا هیچ زباله ای به منطقه سراوان منتقل نشود.

علی اوسط اکبری مقدم با بیان اینکه، با جدیت تمام پیگیر حل مشکل زباله سراوان هستیم، افزود: با برگزاری جلسات مستمر پیگیری معضل زباله سراوان از اولویت کار ما است.

میر شمس مومنی زاده فرماندار رشت همچنین در این جلسه گفت: اعتبارات مناسب برای ساماندهی سایت زباله سروان اختصاص یافته است و همه مسئولان استان وشهرستان با تمام توان پیگیر ساماندهی زباله سراوان هستند.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی به صورت تمام وقت در تلاش هستند تا شرایط مناسب زندگی برای مردم سراوان را فراهم کنند تا معضلات ناشی از زباله باعث آسیب رساندن به مردم منطقه نشود.

فرماندار رشت گفت: عملیات اجرایی تصفیه خانه شیرابه سراوان با سرعت بیشتری در حال انجام است و تجهیز کارگاه برای راه اندازی تصفیه خانه با تلاش مضاعف پیمانکار از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

ناصر حاج محمدی شهردار رشت هم در این جلسه افزود: با راه اندازی تصفیه خانه در سراوان کنترل شیرابه به زودی انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه ۵۲ دهیاری ۶۴ کارخانه و ۱۹ شهر گیلان زباله تولیدی خود را به این منطقه انتقال می‌دهند لذا از فرمانداران و شهرداران این شهر‌ها خواست در راستای حل مشکل زباله سروان با شهر داری رشت همکاری و هماهنگی داشته باشند.

شهردار رشت همچنین از بهره برداری سوله کمپوست لاکان در ماه‌های آینده خبر داد، و گفت: با راه اندازی این سوله ۶ هزار متری و همچنین یک سوله دیگر میزان تبدیل زباله به کود آلی ۵۰۰ تن افزایش می‌یابد.

ناصر حاج محمدی همچنین از اختصاص اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی دستگاه زباله سوزسراوان خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی دستگاه زباله سوز معضل زباله سراوان به طور کلی حل خواهد شد.

 

انتهای پیام / ق 

 

بیش از ۷۰ درصد اعتبارات دستگاه زباله سوز رشت تامین شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری گیلان پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد