Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با  فارس، ضمن تقدیر از حرکت مهدی ترابی بعد از گلزنی به پیکان و نشان دادن نوشته روی پیراهنش به دوربین‌های تلویزیونی، اظهار داشت: هر بازیکنی اعتقادی دارد و می‌تواند آن را به جوانان دیگر منتقل کند. فکر نمی‌کردم ترابی اینقدر رفتار پخته داشته باشد و اینگونه پشت مملکت و رهبرش باشد ولی نشان داد در عین جوانی، بازیکنی با تجربه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافاً از حرکت او لذت بردم.

وی افزود: وقتی یک بازیکن دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد. حرکت او باعث فرهنگ‌سازی و الگوسازی است. اعتقاد دارم ایران به یکدلی و اتحاد نیاز دارد. ما باید پشت یکدیگر باشم و از حکومت و رهبرمان حمایت کنیم.

سرمربی سابق استقلال عنوان کرد: در یک سال اخیر دیدید که مردم چه فشارهایی را تحمل کردند و از لحاظ اقتصادی در مضیقه بودند. اما به خاطر علاقه به کشورشان نه تنها تسلیم نشدند؛ بلکه مقاومت کرده و از مملکت‌شان حمایت می‌کنند. اگر این فشارهای اقتصادی در کشورهای دیگر باشد، مردمش برنتابند و می‌بینید که در خیلی از کشورها تظاهرات هم می‌شود.

مظلومی متذکر شد: متأسفانه آمریکا تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای را علیه کشورمان به راه انداخته؛ اما خوشحالم که مردم سر خم نکردند و از رهبر و مملکت‌شان حمایت کردند. صحبت‌هایم را از ته دلم می‌زنم؛ مثل کاری که مهدی ترابی انجام داد. معتقدم بازیکنان زیادی داریم که مثل ترابی هستند و به ائمه توسل می‌کنند یا اعتقادات خود را به جوانان دیگر منتقل می‌کنند.

وی خاطر نشان ساخت: شاید خیلی‌ها بگویند مظلومی استقلالی است و چرا از ترابی حمایت کرده اما من از حرکت بازیکن تیم ملی کشورم حمایت و به او افتخار می‌کنم. حرکت او قشنگ بود و من هم همیشه حقیقت را گفته و می‌گویم. خوشحالم که ترابی بعد از بازی هم مصاحبه کرد و اعلام کرد که حرکتش دلی بوده است.

سرمربی سابق استقلال تأکید کرد: ترابی را یک بازیکن با اخلاق می‌دانم. من به بقیه بازیکنان توصیه می‌کنم اگر چنین علاقه‌هایی دارند، مخفی نکنند و علاقه به رهبر و مملکت چیزی نیست که آن را پنهان کرد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس گفت: همیشه در راهپیمایی‌ها حضور داشته و این کار را قلبی انجام داده‌ام چون مملکتم را دوست دارم. همیشه هم سعی کردم این موضوعات پنهان بماند. ولی وقتی می‌بینم یک جوان در عین پختگی، علاقه‌اش را به جوانان دیگر منتقل می‌کند، به خودم می‌بالم و از مهدی ترابی تشکر می‌کنم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • این علائم نشان دهنده کمبود ویتامین B۱ است