Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:29:31 GMT

طرح اتوبانک در شهرکرد جانمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۶۴۹۳

طرح اتوبانک در شهرکرد جانمایی شد

شهردار شهرکرد با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در این شهر گفت: طرح اتوبانک در مرکز چهارمحال و بختیاری جانمایی شده است.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و پس از بررسی بعضی از نقاط چهارمحال و بختیاری، مکانی در بلوار آزادی بین میدان شهداء (فلکه چهارمحال) و سه‌راهی کیان برای راه‌اندازی اتوبانک در شهرکرد مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای راه‌اندازی اتوبانک در شهرکرد رایزنی‌های فراوانی با بانک‌های عامل چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: بانک شهر با اجرای این طرح به شرط تامین مکانی به صورت رایگان موافقت کرد.

غلامیان‌دهکردی خاطرنشان کرد: بلوار آزادی بین میدان شهداء "فلکه چهارمحال" و سه‌راهی کیان در کمیته مناسب‌سازی معابر چهارمحال و بختیاری برای راه‌اندازی اتوبانک در شهرکرد مصوب شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف دسترسی آسان معلولان و جانبازان به خدمات بانکی و دستگاه‌های خودپرداز در شهرکرد اجرا خواهد شد، تاکید کرد: در این طرح فرد معلول و جانباز با حضور در خودرو خود می‌تواند از خدمات دستگاه عابر بانک بهره‌مند شود.

کد خبر 393936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر مدیریت شهری شهر شهرداری شهروند حقوق شهروندی سیستم بانکی جانبازان و معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد