Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:23:49 GMT

گلزن دربی اولین اخراجی پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۶۶۲۷

گلزن دربی اولین اخراجی پرسپولیس شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبدی بازیکن جوان تیم پرسپولیس که با گلزنی در دربی در کانون توجهات قرار گرفت، روز گذشته و در جریان دیدار پرسپولیس و پیکان به دلیل انجام خطای خشن روی بازیکن حریف، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

عبدی اولین بازیکن پرسپولیس است که در این فصل کارت قرمز گرفت و اخراج شد. وی بعد از سیامک نعمتی دومین بازیکنی سرخ پوشان است که به دلیل گرفتن کارت از داور مسابقه محرومیت را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن جوان سرخ پوشان پس از علی کریمی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر از استقلال، علیرضا چراغعلی از ذوب آهن، حسن نجفی از شاهین بوشهر و حامد لک از ماشین سازی، هفتمین بازیکن اخراجی این فصل لیگ برتر می‌باشد.

کد خبر 4751805 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عبدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی جام حذفی مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!