Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمی محمدی با اشاره به وجود ضعف در امر ساختمان سازی گفت: باید کار را به دست متخصصان مجرب بسپاریم و در امر ساخت و ساز از مصالح با کیفیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت:  سعی داریم که نقاط ضعف موجود در خصوص بهسازی ساختمان‌های پایتخت را برطرف سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود ضعف در امر ساختمان سازی افزود: باید کار را به دست متخصصان مجرب بسپاریم و در امر ساخت و ساز از مصالح با کیفیت استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: ستون‌های ساختمان‌های بتنی عمدتا دارای مشکل هستند و در زمان وقوع زلزله مشکلاتی پیش خواهد آمد.

کرمی محمدی گفت: باید برای بهسازی ساختمان‌های شهر تهران بودجه در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: انتقاد معاون وزیر کشور از امضا فروشی مسئولان برای ساخت و ساز

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اقدامات سازمان مدیریت بحران شهر تهران برای بهسازی ۲۲ هزار پلاک ناایمن شناسایی شده در پایتخت گفت: اطلاعات را در اختیار داریم، در حال انجام اقدامات و ارائه راهکار‌هایی هستیم تا این پلاک‌ها بهسازی شوند.

انتهای پیام/

توضیحات مدیریت بحران شهر تهران از بهسازی ۲۲ هزار پلاک ناایمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در بازدید سرزده فرماندار و دادستان فیروزکوه از ساخت و سازهای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان،مقرر شد تا دهیاران روستاهای سیمین دشت، گچه و ده گردان، ظرفِ یک هفته اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای جدید را به کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای این شهرستان ارائه دهند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی