Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیروی انتظامی تهران، هفته پیش از متلاشی شدن یک باند بزرگ فروش سوالات کنکور خبر داده و گفته بود در این باند، برخی مسئولان نیز حضور داشتند.
ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش در گفتگو با برنامه رادیویی پیک بامدادی گفت که هیچ مسئولی از سازمان سنجش در این باند حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه می‌توانید توضیحات کامل خدایی درباره این مسئله را بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی