Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دشمنان انقلاب اسلامی در چهل سالی که از عمر آن می‌گذرد انواع ترفند‌ها را برای به شکست کشاندن این انقلاب بزرگ انجام داده اند. توطئه، به راه انداختن جنگ، فتنه، حمله تروریستی  و هزاران ترفند دیگر. اما آن‌ها نه تنها نتوانستند ملّت ما را از پا بیاندازند بلکه ایران اسلامی روزبه روز  قوی‌تر، قدرتمندتر و استوارتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از نقش بر آب شدن تمام نقشه‌های دشمنان آن‌ها از راه مذاکره وارد شدند تا بتوانند به خواسته‌های شوم خود برسند. اما پس از مذاکرات عزتمندانه نمایندگان ملت ایران آن‌ها باز هم به عهد و پیمان خود وفادار نماندند و دوباره راه تحریم، فشار و تهدید را در پیش گرفتند.  آن‌ها این خیال واهی را در سر دارند که ملت سرفراز ایران در مقابل خوی ظالمانه فرعون مابانه آن‌ها سر تسلیم فرود خواهند آورد. زهی خیال باطل.

رهبر معظم انقلاب در دیداری که در سال ۹۷ با مردم قم داشتند با تشبیه این رفتار فراعنه عالم با رفتار فرعون با حضرت موسی با اشاره به آیاتی از قرآن فرمودند: "  قرآن تصریح دارد که فرعون می‌دانست موسی علیه‌السلام حق است؛ اما دشمنی می‌کرد! خدای متعال به موسی فرمود: "من با شما هستم، بروید حرکتتان را شروع کنید، ادامه بدهید. " بله، فرعون بر روی تخت قدرت و سلطنت نشسته است، ترسناک است؛ اما شما بروید کار خودتان را بکنید. عیناً این خطاب، امروز به ملت ایران است. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب رهبری فرعون ایران دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند