Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد، موضوعی همه جانبه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحد‌های صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس تهران فروشندگان لباس پاره سردار رحیمی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی