Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:57:01 GMT

پشت‌پرده گلف‌بازی پرحاشیه کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۱۵۱

پشت‌پرده گلف‌بازی پرحاشیه کالدرون

امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گابریل کالدرون با حضور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب همراه با حمید عزیزی رئیس فدراسیون این رشته به بازی گلف پرداخته است، اما نکته جالب توجه اینکه بازی گلف کالدرون مربوط به سیزدهم مهر است، یعنی یک روز پس از شکست پرسپولیس به پدیده که دومین باخت متوالی این تیم محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد از آنجایی که این خبر می‌توانست باعث واکنش تند هواداران شود مسئولان فدراسیون گلف تصمیم گرفتند زمانی این خبر را رسانه‌ای کنند که پرسپولیس به یک برد دست پیدا کرده باشد. مشخص نیست این تاخیر در انتشار خبر به درخواست کالدرون بوده یا خیر، اما احتمالا اگر در همان زمان چنین خبری منتشر می‌شد واکنش تند هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. ضمن اینکه می‌توان اینطور هم استنباط کرد که کالدرون پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر نیاز به آرامش فکری داشته و شاید بازی گلف این مربی باعث شد تیمش مقابل پیکان به پیروزی برسد.

البته کالدرون گلف‌باز حرفه‌ای محسوب می‌شود و یکی از رشته‌های محبوب او گلف است. باید دید این مربی آرژانتینی در آینده و پس از هر شکست پرسپولیس سراغ گلف خواهد رفت یا خیر.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس