Web Analytics Made Easy - Statcounter

"میشل عون" رئیس جمهوری لبنان با بیان اینکه اوضاع جاری در این کشور بیانگر درد و رنج مردم است، ولی تاکید کرد که با این حال "تعمیم فساد" به همه مسوولان و مقامات کشور، ظلم بزرگی است.

به گزارش امروز (چهارشنبه ) پایگاه خبری "العهد"، عون افزود: باید روند پایان دادن به محرمانه بودن اطلاعات و حساب های بانکی وزیران را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شنبه شب در دیدار با گروهی از معترضان در دفتر خود در کاخ "بعبدا" گفته بود، از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم لبنان کوتاهی نخواهد کرد.

این در حالی است که صبح امروز "ولید جنبلاط" رهبر حزب "سوسیالیست ترقیخواه" برکناری برخی وزیران از جمله "جبران باسیل" وزیر خارجه لبنان را در چارچوب برخی اصلاحات خواستار شد. "سلیمان فرنجیه" رهبر جریان مسیحی "المرده" نیز گفت، اگر رئیس جمهوری می خواهد دوره دوم ریاست جمهوری خود را نجات دهد، چه بسا مجبور شود، باسیل را قربانی کند.

آغاز جلسه هیئت دولت لبنان

سخنان رئیس جمهوری لبنانی در حالی است که جلسه هیئت دولت این کشور به منظور بررسی طرح  اصلاحات پیشنهادی "سعد حریری" نخست وزیر لبنان برای برون رفت از بحران کنونی در کاخ ریاست جمهوری آغاز شده است.

پیش از این تمام گروههای سیاسی لبنان موافقت خود را با طرح حریری اعلام کرده بودند.

طرح پیشنهادی نخست وزیر لبنان شامل 24 بند از جمله کاهش 50 درصد حقوق تمام وزیران و نمایندگان فعلی و سابق پارلمان است./ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت که کشورهای اتحاد بولیواری خواهان دنیای چندقطبی جدیدی که خود بخشی از آن باشند.

به گزارش ایسنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در افتتاحیه بیست و سومین اجلاس سران آلبا در کاراکاس گفت: «تغییرات بزرگی در ژئوپلیتیک امروز در حال رخ دادن است، نظم بین المللی جدیدی در حال ظهور است و آلبا در حال حاضر با دنیای جدید پیوند خورده است.

وی تاکید کرد: آلبا می تواند یکی از بنیانگذاران دنیای جدید، نظم چند قطبی بین المللی جدید باشد.

وی خاطرنشان کرد که بریکس «قطب بزرگی از جهان چند قطبی در حال ظهور است.»

مادورو گففت: برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها در حال ادغام بریکس هستند که تقریباً ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد.

آلبا در سال ۲۰۰۴ راه اندازی شد و شامل آنتیگوا و باربودا، بولیوی، کوبا، دومینیکا، گرانادا، نیکاراگوئه، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، و ونزوئلا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد