Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 یکی از وکلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه‌ای به دفتر سی‌ان‌ان تهدید کرده که به سبب ارائه تصویری نادرست از ترامپ به مردم از این شبکه خبری متعلق به کمپانی «AT & T» شکایت می‌کند اما سی‌ان‌ان عنوان کرده که این نامه رسمی ارزش بحث کردن ندارد و تنها یک شیرین‌کاری از سوی روابط عمومی کاخ سفید است و شایسته پاسخگویی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ورایتی، «چالز هاردر»، وکیلی ‌که نقش مهمی در تعطیلی سایت خبری منتقد «گاکر» داشت، نامه‌ای را برای «جف زوکر» رئیس کمپانی وانر مدیا ناظر شبکه سی‌ان‌ان و همچنین رئیس کمپانی «AT & T» ارسال کرده و ضمن انتقاد از نحوه پوشش اخبار مربوط به دونالد ترامپ، عنوان کرده است: «در طول تاریخ ایالات متحده آمریکا هیچ رئیس جمهوری هدف چنین هجمه بزرگی از حملات ناعادلانه، بی‌اساس، غیراخلاقی و غیرقانونی از سوی یک رسانه به اصطلاح اصلی نبوده است.»

در این نامه همچنین آمده است که موکلش (دونالد ترامپ) قصد دارد علیه این شبکه خبری اقدام قانونی کند و خواهان دریافت انواع غرامت‌ها تا حداکثر ممکن است.

«دونالد ترامپ» و شبکه خبری سی‌ان‌ان از زمان رسیدن ترامپ به کاخ سفید، درگیری‌های فراوانی داشته‌اند و رییس جمهور آمریکا این رسانه را همواره در سخنرانی‌های عمومی خود مورد عتاب قرار می‌دهد و در پاسخ به خبرنگاران سی‌ان‌ان نیز از آنها انتقاد می‌کند.

سی‌ان‌ان نیز یک بار دولت ترامپ را به سبب لغو مجوز ورود «جیم آکوستا» خبرنگار این شبکه در امور کاخ سفید، به دادگاه کشاند و در این پرونده به پیروزی رسید.

«تد بوتروس» وکیل برجسته آمریکایی که بسیاری از پرونده‌ها را در دادگاه عالی آمریکا در دست داشته در صفحه توئیتر خود نامه وکیل ترامپ به سی‌ان‌ان را کاملا احمقانه خواند و گفت هیچ وکیل مهمی هرگز به ارسال چنین نامه‌ای بیهوده و تهدید بی‌اساس فکر نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد