Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۴۰ تن کنسرو تن ماهی که در انبارهای شهرستان ری از شهریورماه سال گذشته احتکار شده بود در روزهای اخیر توسط بازرسی‌های اداره کل تعزیرات شناسایی شد. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، داریوش جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع 177 هزار کنسرو تن ماهی به قیمت مصوب 8 هزار و 900 تومان اظهار داشت: 40 تن کنسرو تن ماهی در انبارهای محدوده فدائیان اسلام در شهرستان ری از شهریورماه سال گذشته احتکار شده بود که در روزهای اخیر در بازرسی‌های اداره کل تعزیرات شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

26 فقره احتکار در اردبیل کشف شد + فیلمکشف بیش از 2 میلیارد ریال خمیردندان احتکار شده در ری31 تن گندم احتکار شده در خراسان جنوبی کشف شد

وی با اشاره به ارزش ریالی کالاهای کشف شده بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان است که مبلغ 5 میلیارد تومان به عنوان جریمه صاحب اجناس احتکار شده در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: مبلغ حاصل از فروش اجناس با نرخ مصوب به حساب خزانه دولت انتقال داده می‌شود و در نهایت از میزان جریمه محتکر کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران شهرری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • قدردانی از کارگران شهرری
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد