Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز گاف چشمگیر او در جلسه‌ای در حاشیه مجمع سازمان ملل که بخشی از لباس خود را فراموش کرده بود، بپوشد، از خاطره‌ها نرفته بود که با سوتی دیگری خبرساز شد.

او به تازگی به همراه ترامپ از کارخانه جدید لوئیز ویتون تگزاس بازدید کرد، اما با کیفی که در دست داشت، جنجالی برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانکا به اشتباه کیفی از برند شانل که رقیب سرسخت لوئیز ویتون است، در این مراسم افتتاحیه استفاده کرد. تصاویری که خبرنگاران از او منتشر کردند نشان می‌دهد در ابتدا کیف مشکی با شانل در دست دارد، اما گویا ناگهان متوجه سوتی خود می‌شود و در وسط راه کیفش را عوض می‌کند.به نظر می رسد در این مورد ترامپ به او تذکر داده است چون در تصاویر با در دست گرفتن کیف عوض شده دخترش تاکید او به استفاده از این برند را متوجه خواهید شد.

این سوتی از دید عکاسان پنهان نماند و به سرعت آن را رسانه‌ای کرد و ایوانکا را متظاهر خواند.


یکی دیگر از پر سر و صداترین واکنش ها، مربوط به توییت ایوانکا ترامپ است. دختر رئیس جمهور آمریکا در پیام تبریک خود، به اشتباه بجای کلمه‌ی United Kingdom به معنی پادشاهی متحد نوشت United Kingston به معنی کینگستون متحد!

این اشتباه او به سرعت از سوی کاربران فضای مجازی در توییتر ترند شد. او همچنین با انتشار پستی با مضمون تبریک به نخست وزیر اتیوپی برای دریافت جایزه صلح نوبل گاف عجیبی داد که مورد تمسخر کاربران واقع شد. او در متن تبریک پستش، کلمه Nobel را به اشتباه Noble نوشت که در معنا متفاوت با معنای واقعی آن است.

انتهای پیام/

سوتی‌های تمام نشدنی ایوانکا ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ ایوانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شب گذشته گوینده بخش خبری ۲۰ سیمای مرکز آذربایجان غربی روز معلم را به معلم کلاس اول خود تبریک گفت.

خانم فاطمه سلطانی در آغاز بخش خبری ۲۰ سیما   روز معلم را به خانم اورشاد  آموزگار   کلاس اول خود در دبستان آزادگان و تمامی معلمان صبور و تلاشگر تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم رسمی کشور به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • سوتی مجری زن صدا و سیما روی آنتن زنده + ویدئو
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد