Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@05:31:57 GMT

قسمت نهم «مانکن» عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۹۱۷

به گزارش ایلنا، نهمین قسمت از سریال «مانکن» به نویسندگی بابک کایدان، کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی امروز دوشنبه  ۲۹ مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایرعوامل این سریال عبارتند از:

مجری طرح: سعید صفرپور، جانشین تهیه‌کننده: اکبر عینی، مدیر تولید: علیرضا محمدی، مدیر برنامه‌ریزی: مسعود میمی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، تدوین: امین عابدی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، صدابرداری: مهدی آزادی، علی ظهوری، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و دکور: سهیل میرسپاسی، جلوه های بصری: امیر ولیخانی، صداگذاری: حسن مهدوی، مدیر روابط عمومی: بابک جوادی، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، مشاور رسانه‌ای: سپیده حیدرآبادی.

مانکن که سرمایه‌گذار آن علی طلوعی است، توسط موسسه تصویر دنیای هنر توزیع و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو و نماوا انجام خواهد گرفت. همچنین دانلود قانونی سریال از طریق سایت هابینا امکان پذیر است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود

مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، «عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که ایرنا منتشر کرده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ