Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس امنیت عمومی سه نفر شرور تحت تعقیب مقامات قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری گفت: نوزدهم تیرماه سالجاری در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی مجر به جرح فردی جوان در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس مشخص شد که سه مرد جوان و دارای سابقه شرارت در پی نزاع دسته جمعی مردی جوان را با شلیک گلوله سلاح گرم مجروح کرده و از محل متواری شدند.

طرح دستگیری 108 سارق حرفه ای در اهواز اجرا شدعامل فرار مالیاتی 94 میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدکلاهبرداران 400 میلیارد ریالی در قم دستگیر شدند

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام مخفیگاه این سه جوان شرور را که دائم محل اختفایشان را تغییر می‌دادند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه آنها را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی در یکی محلات حاشیه شهر زاهدان دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به کشف تعداد چهار قبضه قمه بزرگ و یک قبضه قمه کوچک و یک عدد فشنگ شکاری از مخفیگاه متهمان عنوان کرد: تیراندازی منجر به جرح، حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان از جمله شرارت های این متهم است که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی این افراد شرور به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان