Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@10:15:44 GMT

شجاع خلیل‌زاده: تعلیق محرومیتم بی‌فایده بود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۶۲۳

شجاع خلیل‌زاده: تعلیق محرومیتم بی‌فایده بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سید جلال حسینی در هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام داده، اما درباره بازی کردن یا نکردن او، سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد.

شجاع خلیل‌زاده در گفتگو با ایسنا، درباره تعلیق محرومیتش از سوی کمیته استیناف اظهار کرد: حقم حتی یک جلسه محرومیت هم نبود ما محروم شدم، چون در داربی آرام‌ترین بازیکن بودم نمی‌دانم دلیل محرومیتم چه بود و حتی خود قانع نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این موضوع پیش آمد و از کمیته استیناف تشکر می‌کنم که من را یک جلسه تعلیق کردند، اما این تعلیق هیچ فایده‌ای نداشت، چون وقتی قرار است تعلیق کنند، نباید دو ساعت قبل از مسابقه آن را اعلام کنند. حداقل این حکم باید چند روز قبل از بازی اعلام می‌شد تا مربی بداند بازیکنش را در اختیار دارد. من به خاطر این محرومیت حتی در فهرست بازی برابر پیکان نبودم، اما روز بازی تماس گرفتند و گفتند محرومیت تعلیق شده است. من فکر می‌کنم با این وضعیت الان محرومیت من بیش‌تر هم شده است، چون عملا محرومیتم را پشت سر گذاشتم و الان یک جلسه تعلیقی نیز دارم.

او درباره این که گفته می‌شود محسن خلیلی از روز‌های قبل پیگیر رفع محرومیت او بوده و احتمال داشته این محرومیت بخشیده شود، گفت: هیچ دلیلی برای محروم کردن من وجود نداشت و باشگاه به همین خاطر پیگیر بخشش محرومیت من بود. در همین رابطه حتی در دیدار برابر شهر خودرو به مشهد رفتم تا شاید با بخشش محرومیت بتوانم بازی کنم، اما آن‌جا هم نتوانستم بازی کنم. با این حال باز هم از مسوولان تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه صحیح و سالم باشند.

این مدافع تیم پرسپولیس در بخشی دیگری از صحبت‌هایش به برد این تیم برابر پیکان اشاره کرد و گفت: برد شیرینی به دست آوردیم. ما پیش از این بازی در برابر شهر خودرو شکست خوردیم در حالی که حق‌مان باخت نبود، اما حالا با این برد می‌توانیم روند خوب خود را آغاز کنیم. هنوز خودمان از خودمان راضی نیستیم، چون تیمی که هواداران می‌خواهند نشده‌ایم. مطمئن هستم همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا دوباره همان تیمی بشویم که هواداران انتظار دارند.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا در بازی‌های ابتدایی لیگ، بازیکنان پرسپولیس به خاطر سه قهرمانی پیاپی، دچار غرور شده بودند؟ گفت: هیچ بازیکنی را غرور نگرفته است. توقعات از تیم ما بسیار بالاست. ما سه قهرمانی به دست آوردیم، اما با این حال هیچ کاری برای هواداران انجام ندادیم و فقط وظیفه خود را انجام دادیم. ان‌شاءالله هم تلاش می‌کنیم تا یک قهرمانی دیگر به دست آوریم. ما پر هوادارترین تیم آسیا هستیم و و ظیفه داریم بهترین تیم هم باشیم. این که می‌گویند بازی‌های سخت را پشت سر گذاشتیم را قبول ندارم. چون هیچ بازی‌ای آسان نیست. همه تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل ما بازی می‌کنند.

وی درباره این که گفته می‌شود کالدرون اعتقادی به سید جلال حسینی ندارد، گفت: ما سه سال خوب را با سید جلال پشت سر گذاشتیم. هر مربی‌ای نظر خاص خودش را دارد و شاید یک روز صلاح بداند من بازی کنم و یک روز صلاح بداند من بازی نکنم، اما با این همه، شرایط سید جلال حسینی بزرگ و کاپیتان ماست. او در هفته اخیر واقعا در تمرینات عالی بود، اما این نظر سرمربی است که برابر یک تیم به میدان بروند یا خیر. این که چه کسی در خط دفاع بازی می‌کند را آقای کالدرون تشخیص می‌دهد، اما در کل یک هدف داریم و آن هم قهرمانی پرسپولیس است. همه ما می‌آییم و می‌رویم و فقط پرسپولیس می‌ماند.

خلیل‌زاده به حضور انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد گفت: ما یک مدیرعامل خوب فوتبالی داریم که همیشه زحمت می‌کشد. او از هفت صبح به محل کار می‌آید و ساعت ۱۰ شب به خانه می‌رود. او مدیرعاملی است که تلاش می‌کند مشکلات تیم را حل کند. وقتی بازیکنان این مساله را می‌بینند که او زحمت می‌کشد همین برای ما کافی است.

او در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط که روز‌های سختی را پشت‌سر می‌گذاریم قطعا از هواداران انتظار داریم از تیم و کالدرون حمایت کنند تا بتوانیم شکست‌هایی که در هفته‌های ابتدایی به دست آوردیم را جبران کنیم. ما می‌توانیم در بازی‌های آینده دوباره روند خوب خود را ادامه دهیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده آرا مربوطه را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

باشگاه استقلال

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۱۵ و ۱۶ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل پرسپولیس محکوم می‌شود.

باشگاه پرسپولیس

به دلیل پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه و استقاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب، وفق و مستند ماده ۸۶، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت تماشاگران از حضور در جایگاه‌های شماره ۲۲ و ۲۳ استادیوم آزادی در بازی رفت و برگشت فصل آینده لیگ برتر مقابل استقلال محکوم می‌شود.

آرا صادره قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری معنادار شجاع خلیل‌زاده برای تولد گل‌محمدی
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • شجاع: هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند
  • فرصت درخشش برای ستاره جوان با محرومیت سروش
  • ترکیب پرسپولیس با دو تغییر مهم اعلام شد
  • مساوی دربی برای پرسپولیس باخت بود/ اوسمار عملاً تسلیم خواست نکونام شد!