Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:02:33 GMT

برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۰۸۷۱

برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی در لرستان

حجت الاسلام پنام، از اعلام فراخوان سومین جشنواره علامه حلی در استان خبر داد و گفت: امسال برای سومین سال متوالی جشنواره پژوهشی علامه حلی به صورت استانی با رقابت طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران برگزار می شود.

حجت الاسلام«کامران پنام»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: سومین جشنواره پزوهشی علامه حلی در حوزه علمیه لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان خاطرنشان کرد: این جشنواره پژوهشی با هدف ارتقای فعالیت پژوهشی و تربیت طلبه پژوهش محور برگزار می شود.  

 

وی در ادامه محورهای برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی را کتاب، پایان نامه، مقاله عنوان کرد و اظهار داشت: تفسیرعلوم قرآنی، ادبیات عرب، اصول و فقه، تاریخ اسلام، ادبیات عرب، فرق و مذاهب از موضوعات مورد بحث هستند.

 

حجت الاسلام پنام اذعان داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان از پایه یک تا درس خارج و با سن زیر 40 سال می توانند در این جشنواره پژوهشی شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در دومین جشنواره استانی علامه حلی 580 اثر پژوهشی طلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، بیان داشت: پیش بینی می شود امسال آمار آثار پژوهشی طلاب در سومین جشنواره پژوهشی حوزه علمیه لرستان افزایش یابد.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه پژوهش حوزه علمیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی