Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکوپرس- پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو دراطلاعیه‌ای عنوان کرده است: تمامی خودروهائی که از ابتدای سال تولید شده اند به نام مشتریان فاکتور شده است و هیچ دلیلی برای دپو کردن خودرو‌های تولید شده در پارکینگ وجود ندارد از طرفی سند خودرو‌های تولیدی مطابق ضوابط موجود و طبق تولید روزانه درحال صادر شدن است و افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو در بازار بنا به دلایلی به غیر از فاکتور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه ضمن رد شایعات مبنی بر عدم صدور فاکتور برخی از خودرو‌ها با هدف بالا رفتن قیمت بازار، تاکید شده است، قیمت برخی از خودرو‌های تولیدی خودروسازان در بازار در روز‌های اخیر افزایش جزئی را تجربه کرده است که بررسی میدانی کارشناسان نشان می‌دهد جو روانی ایجاد شده توسط سودجویان و واسطه گران سبب افزایش ۲ تا ۲.۵ درصدی قیمت محصولات خودروسازان در بازار شده است و هدف سودجویان از اشاعه شایعات اینچنینی بالا بردن قیمت خودرو‌ها در بازار و کسب سود بیشتر است. البته شرکت ایران خودرو برای مقابله با پدیده گرانی خودرو در بازار برنامه‌هایی را از قبیل: افزایش میزان تولید، تداوم فروش تنظیم بازار و ... در دست اقدام دارد که با مهیا شدن شرایط اجرا و بکار بستن برنامه‌های مذکور قطعا از التهاب قیمت‌ها در بازار کاسته خواهد شد.

برمبنای این گزارش، شرکت ایران خودرو از ابتدای شهریور تا ۲۸ مهر ماه جاری سند بیش از ۵۲ هزار دستگاه خودرو را صادر نموده و این خودرو‌ها را تحویل مشتریان داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران خودرو خودروسازان بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو