Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، شهرام احمدی با اعلام این خبر، گفت: ۱۶۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان کیار تغییر کاربری داده شده بود که با پیگیری حفاظت محیط زیست استان، دستور مقام قضایی و همکاری مأموران انتظامی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.

وی افزود: یک نفر متخلف در جریان این تصرف به دستگاه قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: بخشی از مناطق حفاظت شده هلن و سبزکوه در شهرستان کیار قرار دارد که مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان با گشت و کنترل شبانه روزی از این عرصه های ملی حراست و حفاظت می‌کنند.
در ماه گذشته نیز ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان کیار از دست سودجویان خارج شد.
شهرستان کیار دارای حدود ۳۰ درصد از مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری است و شامل دو منطقه حفاظت شده سبزکوه و هلن و تالاب سولقان است.

46

کد خبر 1312841

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری سازمان محیط زیست زمین خواری باشگاه پرسپولیس سوریه ترکیه کردهای سوریه لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال لبنان گابریل کالدرون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از ۱۲۶ هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،سرهنگ فریدون عبادی گفت: در فروردین امسال، 53 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در خوزستان با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به‌ صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.

عبادی از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمین خواری و حفظ حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان تلاش‌های یگان حفاظت اراضی اداره کل را در تعامل با اداره حقوقی در این مسیر موثر و پیشرو خواند و از دقت و تیزهوشی روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها قدردانی به عمل آورد.

سرهنگ عبادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود را از موارد زمین خواری به شماره پیامکی 30041735 اعلام کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر