Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:16:08 GMT

سفر کهکشانی‌ها به جهنم استانبول

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۴۷۳

سفر کهکشانی‌ها به جهنم استانبول

شکست در دیدار مقابل قهرمان سوپرلیگ ترکیه، کار شاگردان «زین‌الدین زیدان» را برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان، به فرآیندی پیچیده بدل خواهد کرد.

قرار است فینال لیگ قهرمانان ماه مه سال ۲۰۲۰ در استانبول برگزار شود و از این رو، بازگشت احتمالی کهکشانی‌ها به ترکیه در این ماه، شاید به نتیجه‌ای که روی اسکوربرد ورزشگاه دیدار رئال مادرید مقابل گالاتاسرای نقش می‌بندد، بستگی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحت هدایت زیدان در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که از ۲ بازی افتتاحیه خود در گروه اول لیگ قهرمانان اروپا تنها یک امتیاز دشت کرده و ناکامی در استانبول شرایط صعود آنان به دور بعدی رقابت‌ها را به شکلی عجیب پیچیده خواهد کرد.

رئالی‌ها از زمان تغییر فرمت و قالب برگزاری لیگ قهرمانان در سال ۱۹۹۳، هرگز در گذر از مرحله گروهی ناکام نبوده‌اند و در صورت ناتوانی در صعود از مرحله گروهی در فصل جاری، شرمساری غیرقابل وصفی برای آنان به یادگار خواهد ماند؛ تیمی که از دیرباز رابطه عاشقانه‌ای با معتبرترین رقابت باشگاهی قاره اروپا داشته است.

مسئولیت خطیر کهکشانی‌ها برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاق شومی با تایید خبر مصدومیت «لوکا مودریچ» و «گرت بیل» بیش از پیش نگران‌کننده شد.

فضای کینه‌توزانه؛ درست مثل جهنم

۵۲ هزار و ۴۴ هوادار پرشور ترک در ورزشگاه تازه تاسیس علی سامی ین (یا ورزشگاه ترک تلکام آرنا) گرد هم خواهند آمد و امیدوارند تا فضای سنتی و دلهره‌آوری را برای عقب راندن حریف ایجاد کنند. حریفی که همچون رئال مادرید با تک امتیاز از دیدارهای ابتدایی خود و امیدی که به ساق‌های «فالکائو» مهاجم کلمبیایی و تازه از کمند مصدومیت رها شده این تیم بسته شده است، پا به استانبول خواهد گذاشت.

در سوی دیگر، مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ را خوب آغاز نکرده و «فاتح تریم» سرمربی سرشناس و ترک تبار این تیم از سوی کانون هواداران باشگاه گالاتاسرای (Cim Bom fan-base) به شدت هدف انتقاد قرار گرفته است.

مطبوعات محلی ترکیه، پیروزی ۳ بر ۲ گالاتاسرای مقابل سیواسپور و شکست یک بر صفر کهکشانی‌ها در برابر رئال مایورکا در لالیگا را برای میزبان خوش‌یمن و برای کهکشان مادرید بدشگون تلقی کردند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟