Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا درحالی امروز در تایلند آغاز شد که کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه روز نخست مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا و در ماده W1 مجید کاکوش در مرحله مقدماتی با امتیاز 646 در رده سوم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمدرضا زندی دیگر نماینده ایران در این بخش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا زندی دیگر کماندار کشورمان در این ماده در دور مقدماتی با امتیاز 634 در رده ششم قرار گرفت و پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، وی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مجید کاکوش برود.

در کامپوند بانوان، مریم یاورپور در دور مقدماتی با امتیاز 643 در رده چهاردهم قرار گرفت. وی در دور حذفی باید به مصاف نماینده اندونزی برود.

تیم میکس کامپوند کشورمان نیز با امتیاز 1325 در رده ششم ایستاد و پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم با تیم ورزشکاران پارالمپیک دیدار کند.

اعزام تیم پارا تیراندازی با کمان به مسابقات قهرمانی آسیا

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای