Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان با توجه به بارش اولین باران پاییزی و احتمال لغزندگی در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها احتیاط‌های لازم رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش برنا از ایلام ,سرهنگ رضا همتی‌زاده  اظهار داشت: بارش باران در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی به دلیل ارتفاع و سردی منطقه بیشتر از مناطق شهری است بنابراین تردد در این جاده‌ها به علت لغزندگی مسیر باید با احتیاط، سرعت مطمئنه و بدون سرعت و سبقت غیرمجاز انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشتر جاده‌های استان ایلام کوهستانی و پرپیچ و خم است و رانندگان به علت ناآشنایی با مسیرها و لغزندگی جاده‌ها هنگام عبور از این مسیرها جهت پیشگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای احتیاط لازم را رعایت کنند. 

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: تردد و روند بازگشت زائران به کشور از سمت پایانه مرزی مهران همچنان دارد و نیروهای خدمات‌رسان ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون‌شهری با حضور در پایانه برکت در حال جابجایی زائران به مقاصد از پیش معلوم شده هستند.

سرهنگ همتی‌زاده یادآور شد: هم اکنون حدود ۲ تا چهار درصد خودروهای زائران اربعین در پارکینگ‌های اطراف شهر مهران و پارکینگ بزرگ برکت مستقر بوده و مابقی ظرفیت خالی از خودرو است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تردد در همه راه‌های مواصلاتی استان ایلام روان و بدون مشکل در جریان است و ماموران طرح ترافیکی اربعین تا پایان بازگشت همه زائران در طول مسیرهای خروجی استان مستقر هستند.

 

بیشتر بخوانید: ترافیک روان در جاده های ایلام و منتهی به پایانه مرزی مهران / تردد ۳۲۰ هزار خودرو در مهران 1 کشته و چهار زخمی در تصادف جاده ایلام - مهران‌

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران پلیس راه جاده حمل و نقل عمومی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ