Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:00:58 GMT

ریکاوری سرخ‌پوشان در روز بازگشت «کامیابی‌نیا»

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۷۴۱

ریکاوری سرخ‌پوشان در روز بازگشت «کامیابی‌نیا»

پرسپولیسی‌ها که روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر برابر پیکان  به برتری رسیده بودند، ‌ تمرین امروز (دوشنبه) خود را از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کردند.

سرخ‌پوشان تمرین امروز خود را در دو  بخش برگزار کردند.  بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی نبودند، کار خود را با انجام دویدن و انجام حرکات کششی آغاز کردند و کار با توپ و پاسکاری‌ها، به فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین برنامه دیگر این دسته از بازیکنان در تمرین امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی هم که روز گذشته برابر پیکان به میدان رفته بودند تمرین سبکی را در برنامه داشتند و ریکاوری کردند.

«کمال کامیابی‌نیا» که بعد از دوران نقاهت، حالا باید دوران بازیابی را پشت سر بگذارد از امروز در محل تمرین حاضر شد. البته وی در این مرحله، به انجام برنامه‌های اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی پرداخت تا در فازهای بعدی تمرینات سنگین‌تر و در نهایت کار با توپ را آغاز کند. این بازیکن ۲ ماه قبل کتفش را به تیغ جراحان سپرد.

«سیامک نعمتی» هم امروز تمرین خود را زیر نظر کار پزشکی و بدنساز تیم انجام داد.

پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه سوم آبان ماه میهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا باشگاه پرسپولیس مصدومیت گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گزاران یزدی به استان

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه فردا ۱۷ اردیبهشت ماه با ۲۵۸ عمره گزار در فرودگاه بین‌المللی یزد انجام خواهد شد.
 
وی افزود: عمره گزاران پس از بازگشت از حج عمره و غربال گری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.
 
دهقان منشادی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و ... برای خدمات‌دهی بهتر به عمره‌گزاران و مستقبلین در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره به سرزمین وحی انجام شد ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو