Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع در کربلای معلی بازدید کرد.

امیر حاتمی در جریان این بازدید اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی در خدمت‌گزاری به زائران اربعین از هیچ کوششی فروگذار نکردند و با توجه به حجم بیشتر زائران اربعین در سال جاری، خدمات گسترده‌تر و مطلوب‌تری برنامه‌ریزی و ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح حمایت‌ها و پشتیبانی‌های متنوع و بی‌دریغ نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و نیروی انتظامی از ستاد اربعین کشور، اظهار داشت: کمیته‌های تخصصی ستاد اربعین نیروهای مسلح در قالب کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، نیروی انسانی، فنی و مهندسی و ترابری و پشتیبانی خدمات شایان توجهی را به زائران حسینی (ع) ارائه دادند.

وزیر دفاع در بازدید از بیمارستان سیار ساخت وزارت دفاع، استقرار این بیمارستان ۶۵ تختخوابی را که توسط دولت و نیروهای مسلح عراق در کربلای معلی برپا شده است، یکی از اقدامات شایان توجه در ارائه خدمات درمانی اورژانسی، بستری و همچنین در زمینه عمل‌های جراحی مهم به زائران برشمرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه با استقرار موکب مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع در مرز مهران یک دستگاه تصفیه، تولید و بسته بندی آب در خدمت زائران قرار گرفت، افزود: این دستگاه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار بطری آب در روز و نگهداری در سردخانه به صورت شبانه روزی خدمات لازم را به زائران ارائه می‌کرد.

وی آماده باش مراکز چهارگانه مین‌زدایی وزارت دفاع به منظور پاکسازی میادین مین قابل دسترسی و نزدیک به جاده‌های تردد زوار، اعزام صدها اتوبوس و خودروی سواری، پشتیبانی فنی و مهندسی و همچنین ارائه خدمات فرهنگی و... را از دیگر اقدامات وزارت دفاع در ایام مراسم راهپیمایی اربعین برشمرد.

وزیر دفاع با قدردانی از نیروهای مسلح که مجاهدانه و خالصانه در ارائه خدمات گسترده به زائران حضرت سید الشهداء (ع) ماه‌ها بی وقفه قبول زحمت کرده‌اند، بیان کرد: نیروهای مسلح دوش به دوش دولت، نهادهای مردمی و سازمان‌های دیگر همواره در برنامه‌ها و رویدادهای ملی و مناسبتی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و هدف نهایی همه مسئولین و نهادها نشر و گسترش فرهنگ متعالی اسلام و قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اعتلای نام و پرچم مقدس اسلام عزیز در این پهنه خاکی است.

کد خبر 4752342 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کربلا امير حاتمي سپاه پاسداران عراق وزارت دفاع اربعین 98 مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمدجواد ظریف اربعین حسینی علی لاریجانی اربعین 98 اسحاق جهانگیری برجام هیئت دولت ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند