Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:18:06 GMT

به گوگل‌مپ اعتماد نکنید!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۱۴۵

به گوگل‌مپ اعتماد نکنید!

مجله مهر: شهردار روستای بائونی که در ایتالیا قرار دارد، در متنی از بازدید کننده‌های روستا خواسته که برای رسیدن به این منطقه به گوگل‌مپ اعتماد نکنند و از همان راه جاده‌ای که اهالی روستا زده‌اند، مسیر خودشان را پیدا کنند!

به گفته این شهردار فقط در یک سال گذشته ۱۴۴ بار سازمان آتش‌نشانی محلی یا تیم امداد و نجات کوهستان برای کمک به افرادی که در کوهستان گیر افتاده بودند، کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است؛ افرادی که به این منطقه توریستی می‌آیند طبق نوشته‌های گوگل‌مپ سعی می‌کنند به سواحل پنهان این منطقه برسند که در کوهستان گیر می‌کنند. این عملیات نجات برای افراد هزینه‌ای ندارد، اما تعداد آن به قدری زیاد شده که به بودجه محلی روستا آسیب زده و از همین رو اهالی روستا و شهردار دست به کار شده‌اند و اطلاعیه زده‌اند که کسی از دستورالعمل‌هایی که گوگل در اختیار حاضران این منطقه می‌گذارد استفاده نکنند و از همان مسیر اصلی که موجود است، بروند.

به نظر می‌رسد اعتماد کورکورانه به محصولاتی که برای راحت‌تر کردن زندگی هستند، در برخی موارد مشکلاتی را هم به بار می‌آورد.

کد خبر 4752414

منبع: مهر

کلیدواژه: ایتالیا کوهستان گوگل اربعین 98 اربعین حسینی صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه رادیو مهر مطبوعات ایران صفحه اول روزنامه های ورزشی صفحه اول روزنامه های اقتصادی کیوسک مطبوعاتی کربلا حامد عسکری باکس آفیس اینفوگرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟