Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صادقی مشاور شهردار تهران از مشارکت حدود ۱۰ هزار خادم در قالب دو شیفت ۵ هزار نفره برای پویش خادم منتظر جهت پاکسازی مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

قدس آنلاین؛ مشاور شهردار تهران در گفتگو با ستاد خبری فضای مجازی اربعین با تشریح طرح پویش مردمی خادم منتظر گفت: خادم منتظر عنوان پویش مردمی است که به منظور پاکسازی مسیر راهپیمایی عظیم اربعین از شهر نجف تا کربلا طراحی شد و با استقبال خوبی که صورت گرفت، حدود ۱۰ هزار نفر در این پویش مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به سابقه فعالیت های مردمی در این خصوص گفت: پیش از این پویش هایی در این زمینه فعالیت داشتند و پویش خادم منتظر با حمایت شهرداری تهران از جهت امکانات توانست امسال در جهت پاکسازی مسیر  به صورت گسترده تر فعالیت  نماید.

مسئول پویش مردمی خادم منتظر در ادامه افزود: از مجموعه شهرداری تهران حدود ۱۲۰۰ نفر نیرو به صورت داوطلب با مرخصی به این پویش پیوستند و در مجموع با مشارکت ۱۰ هزار نفر توانستیم ۲ شیفت برای تاریخ های ۱۷ تا ۲۱ مهر و از ۲۱ تا ۲۷ مهر برای پاکسازی مسیر ساماندهی کنیم.

صادقی با اشاره به چگونگی انجام این پویش گفت: حدود ۶۰ هزار تن کیسه زباله ۹۰ در ۱۲۰ که بالغ بر ۵۰۰ هزار کیسه زباله است در اختیار همکاران قرار گرفت و بخشی هم در اختیار مواکبی که نسبت به این امر انگیزه داشتند قرار گرفت و همچنین برای ترویج فرهنگ پاکسازی توسط زائران ۴ برنامه زنده در موقعیت عمود های ۲۸۵، ۷۰۷، ۷۲۵ و ۱۱۲۰ در قالب نماهنگ هایی پیش بینی شد.

مشاور شهردار تهران در تشریح اهمیت این پویش افزود: سالهای قبل که زباله ها در کیسه های زباله جمع آوری نمی شد و به صورت پراکنده در سطح مسیر امکان جمع آوری منظم و مکانیزه وجود نداشت که با اجرای این طرح جمع آوری زباله ها توسط خودروهای مخصوص این موضوع با سهولت بیشتری انجام شد.

صادقی در پایان برای برنامه های آینده این پویش گفت: هدف پویش خادم منتظر برای سالهای آینده این است که بعد از ساماندهی پاکسازی نسبت به ایجاد یک بوستان از حرم تا حرم در قالب یک پویش مردمی و با مشارکت مردم اقدام شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشاور شهردار تهران شهردار تهران اربعین حسینی کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم

دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دومین منزل دپوی چند تُنی زباله در بجنورد طی کمتر از یک ماه کشف و پاکسازی شد.

این ملک واقع در کوچه شهید قدرتی در خیابان نیروگاه بود.

کد خبر 751150

دیگر خبرها

  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پاکسازی ریه با سیگار کشیدن!
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور