Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@19:25:58 GMT

بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۴۴۹

بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان است؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا رضایی کوچی درباره ادعای برخی از شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر اینکه بخشی از زیان‌دهی آنها به ارایه بلیت رایگان به نمایندگان مجلس و سفرهای مسئولان بر می‌گردد، اظهار داشت: بلیت هواپیما برای نمایندگان مجلس رایگان نبوده و نیست. اگر نماینده‌ای به حوزه انتخابیه خود برود یا از حوزه انتخابیه خود به تهران بازگردد بخشی از بهای بلیت را می‌تواند تخفیف بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه در این صورت هم نماینده مجلس باید بالای 55 درصد بهای بلیت را بپردازد، اظهار داشت: اگر بنده بخواهم به حوزه انتخابیه خود یعنی شیراز سفر کنم بیش از 55 درصد بهای بلیت هواپیما را می‌پردازم اما اگر قصد سفر به سایر شهرها و استان‌ها را داشته باشم به طور کامل هزینه بلیت را می‌پردازم.

رضایی کوچی با بیان اینکه چه کسی گفته است بلیت هواپیما برای نمایندگان رایگان است، تاکید کرد: شاید هر سه هفته یک بار یک نماینده بخواهد به حوزه انتخابیه خود سفری داشته باشد که اغلب هم این سفرها کاری است و می تواند از این تخفیف استفاده کند البته باید متذکر شوم که مجلس هم مابه التفاوت آن تخفیف را هم به شرکت هواپیمایی می‌پردازد.

وی با اشاره به بازار فروش بلیت هواپیما اظهار داشت: انتقادهای بسیار زیادی به فروش چارتری بلیت‌های هواپیما وارد است و برخی از شرکت‌ها به بهانه فروش بلیت چاتری قیمت را به طور سرسام آوری افزایش می‌دهند.

رییس کمیسیون عمران ادامه داد:‌ قرار بود آقای اسلامی بحث بلیت‌های چارتری را ساماندهی کند اما هنوز بساط بلیت چارتر جمع نشده است.

رضایی کوچی همچنین درباره عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن اظهار داشت: از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن راضی نیستیم و وعده‌ها و برنامه‌های وزیر در این بخش محقق نشده است.

وی تاکید کرد: بخش مسکن نیازمند تسهیلات ارزان قیمت، کاهش قیمت زمین، تولید زمین، بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در سریع‌ترین زمان ممکن است که در هیچ از این بخش‌ها وزارت راه وشهرسازی حضور پررنگی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بلیت هواپیما نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود