Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری طی روز جاری(۲۹ مهرماه) وقوع تندباد لحظه ای و برخاستن گردو خاک موقت در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی استان دور از انتظار نیست. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری طی روز جاری(29 مهرماه) وقوع تندباد لحظه ای و برخاستن گردو خاک موقت در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تا اواخر هفته جاری به تناوب شاهد رگبار پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق و ارتفاعات استان خواهیم بود.

احتمال وقوع گرد و خاک در خوزستانخیزش گرد و خاک در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شودپدیده گرد و خاک موقت تا اواخر هفته بر خوزستان حاکم است

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه در شبانه‌‌‎روز گذشته امیدیه و آغاجاری با 38 و ایذه با 14.5 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 33.4 و حداقل نیز به 20.1 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود

            به

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان برای امروز پیش بینی می‌شود، افزود: این رگبار موقت در مناطق کوهستانی نیز پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر نقاط استان شاهد خواهیم بود. 

کارشناس هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان