Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@14:27:19 GMT

همه چیز درباره انتخاب برنده توپ طلا

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۵۲۶

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آس، مجله فرانس فوتبال امشب ساعت ۱۹:۳۰ نامزدهای توپ طلا را در بخش‌های مختلف اعلام می‌کند. توپ طلای مردان، توپ طلای بانوان، جایزه کوپا (برای بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال) و جایزه یاشین (بهترین دروازه‌بان). ۳۰ نامزد مردان، ۲۰ نامزد زنان، ۱۰ نامزد کوپا و ۱۰ نامزد ۱۰ یاشین.

توپ طلای مردان و زنان

انتخاب میان بهترین بازیکن مرد و زن تقریبا مشابه هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین فهرست توسط مجله فرانس فوتبال منتشر می‌شود. ۲۱۱ روزنامه نگار متخصص (یک روزنامه‌نگار از هر کشور که نامش در فیفا به ثبت رسیده است) پنج بازیکن را انتخاب می‌کنند و از یک تا ۶ به او امتیاز می‌دهند. در این انتخاب سه موضوع بررسی می‌شود؛ عملکردهای فردی و گروهی (افتخارات)، سطح بازیکن (هوش و بازی تمیز) و دوران بازیکن.

در صورت تساوی بازیکنی بالاتر قرار می‌گیرد که بیشترین حضور را در رتبه یک داشته است. اگر در این بخش نیز مساوی باشند رتبه‌های دوم در نظر گرفته می‌شود و در صورت تساوی این بار میزان حضور در رتبه سوم بررسی می‌شود. اگر باز هم مساوی باشند یک امتیاز دهی دوباره میان بازیکنانی که برابر هستند انجام خواهد شد. هر رای که داده شود توسط مدیر فرانس فوتبال و رییس داوران بررسی می‌شود.

جایزه کوپا

مانند دوره‌های گذشته ۱۰ نامزد توسط مجله فرانس فوتبال انتخاب می‌شود. برای دریافت این جایزه بازیکن باید تا ۳۱ دسامبر سال مورد نظر زیر ۲۱ سال باشد. در این بخش تنها افتخارات و سطح بازیکن بررسی می‌شود چون سن بازیکن کم است دوران بازی‌اش در نظر گرفته نمی‌شود. هر داور از میان سه بازیکن از یک تا ۵.۳ امتیاز می‌دهد.

جایزه یاشین

مانند انتخاب بخش مردان و زنان برنده این جایزه به عهده روزنامه‌نگار برتر هر کشور خواهد بود. هر روزنامه‌نگار می‌تواند سه دروازه‌بان را انتخاب کند و امتیاز یک تا ۳.۵ را بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن