Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهمیه کل کالای مجاز و میزان مجاز ورود پوشاک همراه مسافر به مناطق آزاد اعلام شد.

به گزارش ایسنا، گمرک ایران میزان سهمیه کل کالای مجاز همراه مسافر و میزان سهمیه مجاز ورود پوشاک (البسه، کیف، کفش و ...) به هر کدام از مناطق آزاد مربوط به سال ۹۸ را به همراه ۸۴۹ ردیف تعرفه کالاهای مجاز به ورود یا خروج به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، بیشترین میزان سهمیه کل کالای همراه مسافر مربوط به منطقه آزاد کیش و کمترین میزان آن نیز به منطقه آزاد ماکو اختصاص یافته است.

همچنین میزان پوشاک مجاز برای منطقه آزاد کیش نیز بیش از سایر مناطق است و ۴۵ میلیون دلار برای این منطقه ورودی مجاز پوشاک در نظر گرفته شده است و این در حالی است که میزان مجاز پوشاک برای منطقه آزاد ماکو ۱۰ میلیون دلار است.

گمرک ایران سهمیه کل کالای همراه مسافر منطقه آزاد کیش را برای سال ۱۳۹۸، برابر با ۱۲۴ میلیون دلار و منطقه آزاد ماکو را ۲۴ میلیون دلار تعیین کرده است.

کالاهای مجاز به ورود و خروج کالای همراه مسافر نیز، عمدتا محصولات خوراکی، مصنوعات چوبی و نساجی، فرآورده‌های بهداشتی، برخی ابزار و لوازم ورزشی و ... است که در ابتدای این فهرست نیز انواع محصولات خوراکی وارداتی از جمله مارچوبه آمده است.

میزان سهمیه تعلق گرفته به هر منطقه و میزان مجاز پوشاک هر کدام از مناطق در جدول زیر مشخص شده است:

جدول سهمیه مجاز کل کالا و پوشاک همراه مسافر در مناطق آزاد منطقه کل سهمیه کالای همراه مسافر (میلیون دلار) سهمیه مجاز پوشاک (میلیون دلار) منطقه آزاد کیش ۱۲۴ ۴۵ منطقه آزاد چابهار ۹۶ هشت منطقه آزاد قشم ۸۰ ۵۸ منطقه آزاد ارس ۸۸ ۲۱ منطقه آزاد انزلی ۵۶ ۱۸ منطقه آزاد اروند ۶۰ هفت منطقه آزاد ماکو ۲۴ ۱۰

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گمرك واردات پوشاك مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲