Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:34:04 GMT

شرایط رقابت در استرالیا بسیار سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۲۷۹۶

شرایط رقابت در استرالیا بسیار سخت بود

تیرانداز زنجانی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان در استرالیا که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده بود، مورد استقبال جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، «رقیه شجاعی» ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های پاراتیراندازی قهرمانی جهان در استرالیا که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شده بود، ظهر امروز در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان و اهالی ورزش زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه شرایط رقابت در استرالیا بسیار سخت و نفس‌گیر بود، افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های مذکور در حکم انتخابی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، به همین خاطر اکثر کشورها با چند ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که همین مسئله، رقابت بین ورزشکاران را سخت‌تر و نزدیک‌تر کرده بود.

این ملی‌پوش زنجانی با یادآوری اینکه همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا در شرایط ایده‌آل باشم، ادامه داد: یکی از شرایط کسب آمادگی، حضور در رقابت‌های متعدد و محک خوردن در بین سایر رقبا است، به همین خاطر امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم در رقابت‌های امارات و آلمان که قرار است پیش از پارالمپیک ۲۰۲۰ برگزار شود، حضور پیدا کرده و سطح آمادگی خود را ارتقا دهم.

گفتنی است، مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ استرالیا از ۱۹ مهر با حضور ۲۸۳ ورزشکار از ۵۵ کشور آغاز شد و ۲۶ مهرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد تا شاهد توزیع ۵۳ سهمیه پارالمپیک در این دوره از رقابت‌ها که سهم زنجان نیز یک سهمیه بود، باشیم.

رقیه شجاعی، ملی‌پوش زنجانی اعزامی به رقابت‌های پاراتیراندازی قهرمانی جهان در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی ماده ۲R (تفنگ ۱۰ متر ایستاده) در کلاس ۱SH به مصاف حریفان جهانی خود رفت و توانست با کسب رکورد ۶۱۶.۵ در جایگاه هفتم ایستاده و راهی دیدار پایانی شود.

این ملی‌پوش شایسته زنجانی در مرحله فینال این ماده نیز موفق به ثبت رکورد ۱۸۴.۵ شد تا جایگاه پنجمی را در ماده ۲R کلاس ۱SH از آن خود کرده و سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد تا به عنوان اولین ورزشکار از استان زنجان، سهمیه این بازی‌های را کسب کرده باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان رقیه شجاعی پاراتیراندازی پارالمپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «یودی لووی»، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسرائیلی گفته چنانچه شرکای اسرائیل قصدی جدی برای تضعیف تهران دارند باید زیرساخت‌های نقل و انتقالات پولی این کشور را هدف قرار دهند.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته «لوی» سال ۲۰۱۶ بعد از ۳۵ سال کار برای دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از سمتش به عنوان واحد جنگ اقتصادی موساد کناره‌گیری کرد.

مسئولیت لوی در دوران حضور در موساد تحقیق درباره گردش مالی دولت‌ها و گروه‌های متخاصم با اسرائیل شامل حماس، حزب‌الله و ایران بوده است.

او در این مصاحبه با تایمز اسرائیل از شرکا و متحدان اسرائیل خواسته «نوع متفاوتی از جنگ اقتصادی» را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند: جنگی که روی مردم ایران اثرگذار نباشد و در عین حال، مانع از انتقال پول از سوی ایران به گروه‌های متحدش در غرب آسیا شود.

لوی گفت: «طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.»

این کارشناس سابق موساد تصریح کرد تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آن‌ها تنها اعلام شده و هرگز اجرا نشده‌اند.

او گفت: «بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.»

لوی اضافه کرد: «در صدر آن‌ها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آن‌ها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.»

تایمز اسرائیل نوشته گزارش‌ها حاکی است ایران به طرز فزاینده‌ای در دور زدن تحریم‌های نفتی مهارت کسب کرده است.
در یک جلسه استماع در کنگره آمریکا در ماه دسامبر، «کلیر جانگمن»، یکی از مقام‌های گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (یوآنی) گفت که درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده است.

گروه «یوآنی» که ارتباطاتی با دولت آمریکا و رژیم اسرائیل دارد گروهی متشکل از مقام‌های سابق امنیتی، دیپلمات‌ها و محققان آمریکایی است که هدف خود را فشار بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

یانگمن در آن جلسه مدعی شد که برآوردها حاکی است حدود ۳۰۰ کشتی تحت مالکیت و تحت پرچم کشورهای مختلف در حال حاضر نفت ایران را حمل و آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 847194 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان