Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:46:22 GMT

اشتباهات بازی با منچستر نباید تکرار شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۶۶۵

اشتباهات بازی با منچستر نباید تکرار شوند

جردن هندرسون، کاپیتان باشگاه لیورپول، درباره بازی این تیم مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه" منچستریونایتد در حالی دیشب با تساوی 1-1 مقابل لیورپول متوقف شد که تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بود اما در نهایت با گل آدام لالانا بازی به تساوی کشیده شد تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول با تساوی در این دیدار ۲۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر حفظ کرد.

 

 

 


جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، پس از این دیدار درباره شرایط بازی و نتیجه رقم خورده صحبت کرد. او گفت:" ما در نیمه اول نمایش خوبی از خود ارائه ندادیم اما به نظر من در نیمه دوم شرایط کاملاً تغییر کرد و ما بهتر شدیم.
به نظر من هر چه بازی به جلوتر می‌رفت بر قدرت تیم ما نیز افزوده می شد اما لیورپول باید در تمام ۹۰ دقیقه بازی اینگونه عمل کند.
من فکر می کردم که بتوانیم نمایش خیلی بهتری در اولدترافورد از خود ارائه دهیم و از اینکه نتوانستیم این کار را انجام دهیم کاملا ناامید هستیم.
تیم ما باید از این بازی درس بگیرد و در آینده عملکرد بهتری از خود را ارائه دهد. ما باید مطمئن شویم که در بازی های آینده اشتباهات دیدار مقابل منچستریونایتد هرگز تکرار نخواهد شد."

منچستر یونایتد جوردن هندرسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد جوردن هندرسون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با ارائه نمایشی ضعیف در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد. با این شکست سنگین شانس آنها برای کسب سهمیه اروپایی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت. اریک تن‌هاخ پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امشب؟
در حد منچستر یونایتد بازی نکردیم. به‌عنوان تیمی با نام منچستر یونایتد باید بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنانی که در بازی بودند باید بهتر عمل کنند. مستحق این شکست بودیم. آن چیزی که انتظار داشتم از تیم ندیدم.

گل‌هایی که خوردید؟
همه آنها با اشتباهات ما به ثمر رسیدند. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم هیچکدام از آنها را دریافت نمی‌کردیم. آن شکلی گل اول را دریافت کردیم واقعا ناامیدکننده بود.

انتقادات هواداران؟
آنها تا انتها از تیم حمایت کردند. ما باید طوری که آنها تا آخر جنگیدند می‌جنگیدیم.

عملکرد دفاعی؟
همه دفاع ما را دیدند، ما مشکلات بزرگی داریم. باید با آنها کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده‌اند اما خود ما هم خوب بازی نکردیم.

آینده‌تان در باشگاه؟
من در مورد این موضوع فکر نمی‌کنم. من تا جایی که می‌توانم تیم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. ما مشکلات زیادی داریم. من فقط به بهبود عملکرد تیمم فکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!