Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:38:34 GMT

معترضان لبنانی پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۷۵۴

به گزارش فارس، اعتراضات لبنانی‌ها به برنامه‌های جدید دولت برای وضع مالیات‌ و مشکلات معیشتی امروز (دوشنبه) برای پنجمین روز در سطح وسیعی در بیروت و برخی دیگر از شهرها برگزار شد.

به نوشته خبرگزاری دولتی لبنان، تعداد معترضان به خصوص در مرکز بیروت هر آن افزایش می‌یابد و همزمان اعتصابات نیز در این شهر برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، برخی از معترضان در میدان «ریاض الصلح» بیروت اقدام به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی کردند. همزمان در شهر «صور» در جنوب لبنان نیز جوانان با آتش زدن پرچم این رژیم، شعار دادند که در خط مقدم مبارزه علیه «دشمن اسرائیلی» هستند.

این اعتراضات در حالی وارد پنجمین روز خود شده است که سرانجام امروز هیأت دولت لبنان تمام اصلاحات اقتصادی پیشنهاد شده در طرح نخست‌وزیر این کشور برای حل بحران پیش آمده را به همراه بودجه سال ۲۰۲۰ تصویب کرد.

جرقه اعتراضات مذکور -که البته زمینه آن از چندی پیش آغاز شده بود- وقتی زده شد که لبنان بر تماس‌های صوتی اینترنتی مانند تماس از طریق واتساپ مالیات وضع کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شنبه خود، با حمایت از خواسته معترضان، تظاهرات را حق آنها دانست و عین حال استعفا یا کناره‌گیری هر یک از مقامات حکومتی را رد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان